1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kodekki virhe

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Ahi 18.04.2007.

1. Ahi

Ahi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelma on luultavammin video kodekeissa. Eli ongelma on se että video tiedostoja ei voi katso kuin yhdellä soittimella ja se on Divxplayer ja siinä harmittaa ettei saa tekstejä. Olen ladannut vaikka mitä kodekki paketteja joissa sanotaan että 99% tiedostoista toimii muttei toimi edes VLC playerin kanssa, ääntä tulee muttei kuvaa ja kone hyytyy lähes täysin. Olen formationut koneen viikko sitten eikä silloin ollut ongelmia. Olen päivittänyt koneeni kokonaan, eikä muita ongelmia ole. VOSIKO JOKU AUTTTAAA!!!

2.  
  3. jannejok

jannejok Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vlc ei tarvitse edes noita codec-packeja.Siinä on itsessään ne.Noi packit voi aiheuttaa noi hyytymiset.Poista ne. Voi olla myös syynä hyytymiseen näytönohjaimen ajurit. Uusimmat ei toimi. Kokeile vanhempia.

4. Ahi

Ahi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vlc player ei toimi, ääntä tulee muttei kuvaa... En usko noissa näyttiksen ajureissa olevan kun toimi ennen formatointia samoilla ihan hyvin

Jaa tämä sivu