Fyysinen makro

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi johanW 17.04.2007.

1. johanW

johanW Guest

Moro.

Onko olemassa jotain halpaa laitetta joka painais "randomilla" tiettyä näppäintä, tai simulois sen painamista (USB laite esim)?

Eli randomilla tarkotan että ei joka 1,051511 sekuni vaan vaikka välitä 0,5 sekuntia ja 1,5 sekuntia, jotta taustalla pyörivä ohjelma luulee että tosiaankin siellä on ihminen jonka näppäinpainallukset vaihtelevat.

Ajattelin kokeilla jonkun tämäntapaisen tekemistä vanhalla hiirellä ja yksinkertaisella pyörintämoottorilla jota ajaisi paristo. Mutta jos näitä myydään muutenkin, aina paree.

Syytä ei tarvii kertoo mihin tätä tarviin, eikä sillä oo väliäkään.

2.  
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Kannattaa kokeilla Autohotkey nimistä softaa, sillä ei kyllä saa loputtomiin tuota painelua tehtyä mutta tekee toisen softan sillä minkä ajaa, sitten se suorittaa sen uudestaan ja uudestaan sen alkuperäsen softan. Eli sellain vänskä looppi. Kannattaa kokeilla, ei tarvis laitteita ostella.

4. johanW

johanW Guest

Kyllähän mulle makrot on tuttuja, käytän Macro Expressiä. Sillä saan tehtyä just mitä haluun. Mut kyseessä on online roolipeli jossa tarviin autonaksuttajaa jotta ukkeli voi parannella itteään samalla ku mobsit hyökkäilee sen kimppuun. Ei tartte ku yhtä näppäintä tai hiiren vasenta kliksutella ja voilá.

5. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olisikohan kyseessä runescape?

6. johanW

johanW Guest

Entropia Unverse :p

7. rikhardo

rikhardo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Empä ole itse ainakaan tuollaista laitetta nähnyt, mutta eikös tuollaisen itse nopeaa rakenna :>

8. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itselläni aikoinan kun pelasin runescapea olis sellainen ohjelma kuin: "runescape auto-miner" joka toimi täydellisesti eikä vaatinut mitään salasanoja...en tiedä sitten että oliko se sen softan oikea nimi

Jaa tämä sivu