juuh opteron s939 on paras koska x2 saatavuus on huono eli ota joku opteron s939 ja jos rahat ottaa vastaan niin ota tuo opty
Onks näillä prossuilla paljon teho eroa? Amd athlon 64 x2 4200+n.157e vai opteron 165 145e?Ei olis hirveesti hinta eroa..
Noh, Opteroneja ei oikeastaan kannata ostaa jos ei aio kellottaa, ellei ole serverikone kyseessä. Tosin jos on vähänkään laadukas emoley, niin se ei paljoa vaadi että kellot nousee aika reippaasti. Vakiona hieman hitaampi kuin 4200+, mutta menee helposti ohi kun nostaa väylää, myös tuplasti isompi L2 cache auttaa.
kaveri kyl osais kellotuksen,mut onko tosta mun emosta kellotus hommaan? Joudunko ostamaan uuden/uudet muistit?Nyt kiinni a-data 1gb kampa.
Omien kokemuksieni mukaan A8V-MX:n kellotusominaisuudet ovat melkoisen huonot. Olen kyseisen emolevyn omistanut ja asiaa kovasti tutkinkin netistä silloin ja useammasta paikasta (sekä kokeilin itse) sain sellaisen kuvan että kellotus onnistuu hieman mutta tyssää suhteellisen äkkiä emon takia. Itse testailin suhteellisen pieniä kellotuksia, kellotin 3500+:aa mutta kovin pitkälle en päässyt ennenkuin ongelmia alkoi tulemaan. Siksi kannattaa harkita haluaako tuolle emolle prosessorin jossa on suurin potentiaali kellotuksen takana