Moi! Elikkäs vika on sellane kun alan pelaamaan jotain peliä niin hetken aikaa pystyn pelaamaan kunnes kone käynnistyy uudelleen. Onkohan virtalähde paskana, ku kyl ny luulis et 300W tommost settii jaksaa pyörittää? Koneen speksit: Epox EP-8K9A7I, Athlon XP 2500+, 512MB, Radeon 9700 PRO, 250GB, Enlight 300W.
katoppas lämmöt jollain softalla. esim: Pc-wizard speef fan EVEREST ultimate edition <-- 30 päivän trial.
Tai yks voi olla että päivitä BIOSit. Itelläni ku hommasin uuden koneen ni teki samaa. heti ku biosit päivitti ni jo lähti toimimaa.
Olen päivittäny ton biossin jo, mut ei toimi. Ja lämmöt on iha normaalit. FX5200 Ultra näyttis oli ennen täs konees ja silloi ei tehny tommost. Tietenki voisin koittaa viel vaihtaa toiseen virtalähteeseen ja kattoo et toimisko.
no jos toi on vasta vaihettu näyttis niin päivitä ajurit ihan ekana. se on monta kertaa syynä. unoha ajureiden päivittämisen ajaksi tuo poweri ja jos ei ala toimimaan niin sitten toista poweria kokeilemaan.
Ei kyllä toimi kokeilin vähän aikaa sit Unreal Tournamenttia ja 5minuutin pääst kone boottas. Olen asentanut XP:n uudestaan ja uusimmat ajurit ja kaikki pitäis ol kunnos virtalähteenki oon vaihtanu 350w Fortroniin.
Mistähän sää ne ajurit latasit? Kokeillaan nyt niitä vielä. Näyttikselle: LINKKI Äänipiirille ja piirisarjalle: LINKKI
Ajurit olen ihan ATIN sivuilta ladannu ja Emon ajurit Epoxin sivuilta. Mut löysin tommosen http://www.futurehardware.in/104625.htm siin on näköjää sama ongelma ku mul, mut vaan toinen emo. Tommosil asetuksil pitäis kokeil Advanced: --------- --> AGP/PCI Frequency Setting: Manual --> AGP/PCI Frequency (MHz): 66.66/33.33 --> AGP Voltage: 1.7V Advanced-->Chip Configuration: ------------------------------ --> Memory Turbo: Enabled --> AGP Capability: 4x Mode --> Video Memory Cache: USWC Ongelmana on vaan että tuolt mun biossist ei löytyny mistään et vois säätää AGP:n voltteja eikä AGP/PCI Frequency Setting kohtia. Eikä viel kaiken lisäks Video Memory Cache ja Memory Turbo kohtia. Tommone löyty et voi vaihtaa ton AGP 8x:n AGP 4x:ksi. Mut siit ei ollu hyötyy.