Kertokaas jotain huippuhyviä pelejä, joissa olisi jotenkin erikoinen juoni ja pelattavuus kutakuinkin kunnossa, esim. Fahrenheitin (Indigo Prophecy) kaltaisia pelejä.
Ai, pitääpä kokeilla. Myös Broken Sword ja Silent Hill -tapaiset pelit uppoaa. Kertokaa nyt ihmeessä lisää! Onko Dreamfall 2 kokeilemisen arvoinen?
Wikipediasta löysin iso liuta "juonellisia" pelejä, katsopa itse linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_graphic_adventure_games
Max Payne ja Max Payne 2. Etenkin Max Payne 2. Juoni aivan loistava, itse olen pelannut kyseisen pelin läpi 5 kertaa vaikka en edes pidä fps-shoot'em-all peleistä.
Tuli mieleen Sprintell Cell-sarja (en osaa kirjottaa sitä oikein!). Ite oon kokeillu vain sarjan Pandora Tomorrowia ja oli muutens aika hyvä!
Fallout 1 Fallout 2 Star Wars Knigts of The Old Republic 1 Star Wars Kotor 2 The Sith Lords Deus Ex (Se ensimmäinen) edit* Anteeksi vaan, en katsonut pelityyppiä huolella.
Itsekin suosittelen tuota Grim Fandangoa. Aivan loistava. Hiukan omituinen, mutta varmasti kokeilun arvoinen peli.