Moikka! Lähetin jo äsken tuonne musiikki ohjelmien puolelle kysymyksen,pyytäen sieltä ohjeita koska se mielestäni koski aluksi sitä lohkoa.Latasin winampin,viimeiasen version jokin aikaa sitten.Siinä alkoi ilmetä ongelmia,kuten tarttuminen näyttöön l. en saanut sitä mitenkään toimimaan.Ei muuta keinoa ollut kuin kirjautua ulos ja koettaa toimintaa uudestaan.Olen ladannut tämän ohjelman uudestaan ja tulos on se,että se aluksi toimii,mutta hetken päästä tulee esille nämä samat ongelmat.Nyt näyttää ettei se pelkästään johdu,tästä kyseisestä ohjelmasta.Näkyy tarttuvan tämä näytöllä oleva taustakuvakin aina silloin tällöin.Siinä on sama juttu,että minun pitää käytää ctrl+alt+delate näppåintä,että pääsen siitä täi ns. tartunnasta eroon! Olen paininut tämän asian kanssa muutaman vuorokauden,joten jos teillä on antaa ohjeita tai neuvoja,ottaisin ne vastaan!!!Jatk.. Lyhyesti sanottuna kuva tarttuu kiinni! Esim.Taustakuva.Tämä winampin ongelma on ratkaistu.Eikä se tänne osastolle kuulu.Onko mitään keinoja ratkaisuksi tarttumisen ehkäisyksi!
Neuvvon kohta kun jaksan lukea tekstisi läpi.. Ei tollasta yhteen putkeen kirjotettuu jaksa erkkikään lukea joten voisi käyttä jaksoja vinkkivinkki