Siis mulla on ATI raedon x600. Mulla on Lisää tai poista ohjelmia luettelossa "NVIDIA DRIVERS" . Eli siis mulla on tuolla työkalu palkissa ATI mutta miten sit NVIDIA on sitten mun koneella jos kerran mulla on ATI?? voinko päivittää/asentaa Nvdian ajureita? en tiiä näistä näyttö jutuista mitää eli voi kuulostaa oudoilta nuo mun jutut ;D yrittäkää kuitenki opastaa ja auttaa
Onko koneessa aikaisemmin ollut nVidian korttia? Koska ajureita ei ole mahdollista asentaa jos ei ole tuettua korttia kiinni.
no mulla on Fujitsu Siemens Scaleo Pa. en ole asentanu mitään näytön ohjain juttuja.. päääsen ATIn näyttö asetuksiin mutta Nvdidian asetuksia en edes löydä. mulla on C: levyllä Nvidia kansio siellä on "Win2KXP" ja tuolla on 56.56 ja 77.30 niissä jtn asetus juttuja ja sensemmossii.. menin tuonne 77.30 kansioon ja siellä oli joku asennus juttu, asensin sen mutta sitten tuli "NVIDIA asennusohjelma ei löytänyt käytettävän laitteiston kanssa yhteen sopivia ohjaimia" hmmm..
Poista sieltä lisä tai poista sovelluksesta se, ei siitä haittaakaan ole. Ensiksi tuli mieleen että oli nvidian piirisarja ollut mutta ilmeisesti ei ole.
Emolevy: Tunnus 09/15/2005-NF-CK804-A8NE-FM-00 Emolevy Asus A8NE-FM Dataväylä: Väylätyyppi AMD Hammer Todellinen kellotaajuus 200 MHz Tehollinen kellotaajuus 200 MHz HyperTransport-kellotaajuus 1000 MHz Muistiväylä: Väylätyyppi Dual DDR SDRAM Väylän leveys 128-bittinen Todellinen kellotaajuus 201 MHz (DDR) Tehollinen kellotaajuus 402 MHz Kaistanleveys 6432 MB/s Emolevyn fyysiset tiedot: Suoritinliittimet ja -kannat 1 Socket 939 Laajennuskannat 3 PCI, 1 PCI-E x16 Muistikannat 2 DDR DIMM Yhdistelmälaitteet Audio, LAN, IEEE-1394 Muoto Micro ATX Emolevyn koko 240 mm x 240 mm Piirisarja nForce4-4x Emolevyn valmistaja: Yritys ASUSTeK Computer Inc. Tuotetiedot http://www.asus.com/products1.aspx?l1=3 BIOSin latausosoite http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Voit poistaa sieltä Lisää tai poista ohjelmia, NVIDIA DRIVERS->Muuta tai poista ,jos näkyy avauntuvassa valikossa (ForceWare) graphics driver tai näytönohjaimen ajurit ei muita. Voi löytyä myös käynnistä valikosta /kaikki ohjelmat, jos poista sieltä kautta. Siellä on muitakin nvidian ajureita ja niitä ei saa poistaa. Edit: tuossa emon ohjekirja.