Eli puhdistin näppäimistön ottamalla kaikki napit irti ja puhdistamalle vedellä. Kuivasin ne ja pistin takaisin paikoilleen, kiinnitin näppiksen kiinni koneeseen ja käynnistin koneen. No, olin koneella noin tunnin, kunnes näppäimet alkoivat hidastelemaan, ja näppäimistö hyväksyi vain joka toisen painalluksen. Sen jälkeen ei tapahtunut mitään. Nyt kun koitan käyttää näppäimistöä, niin tulee tälläista: § § § §. Se myös aukaisee lukemattoman määrän Operoita. Missähän vika sitten on?
joko jotkin nappulat pohjassa tai sinne on jäänyt kosteutta joka aiheuttaa häröjä näppikseen. napit uudelleen irti ja anna kuivua pari päivää. jos ei auta eikä pahoja jälkiä irrotus operaatiosta jääny niin takuuseen vaan jos vielä jäljellä itse suosin alkoholia näppiksen puhdistuksessa kun haituu paremmin ja nopeammin.
itse suosin alkoholia näppiksen puhdistuksessa kun haituu paremmin ja nopeammin.[/quote] Pitääkö näppis puhdistaa "Kossulla" toihan on alkoholin väärinkäyttöä.Sisäisesti käytettynä haihtuu hitaasti ja antaa paremman lopputuloksen. Kaikesta huolimatta hyvää pääsiäistä.