1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 6600

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Evotan 06.04.2007.

1. Evotan

Evotan Guest

Elikkäs mulla on semmonen ongelma, kun lähetän viestin niin se ilmoittaa aina että "Viestin lähetys epäonnistui" ja sitten kun katon tiedot siitä ongelmasta siinä tulee että "Numero ei kelpaa, tarkista numero ja yritä uudelleen." ja oon tarkistanu numerotki ja muista puhelimista ei tuu samaa ongelmaa.

Elikkäs mikä tommoseen auttas, ja jos sinulla on ollut sama ongelma, miten sen korjasit?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.04.2007
  2.  
  3. fTf

fTf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla sama ongelma. Mutta ois toinenki eli kun yhtenä päivänä kattelin puhelinta nii vasemmas ylänurkas vilkku tämmönen [G], mikähän mahtais olla? Ja puhelin on 6600

4. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olettehan tarkistaneet viestikeskuksen numeron?

Edit: Valikko - viestit - valinnat - viestiasetukset - tekstiviesti - viestikeskuksen numero. Noin suurinpiirtein. Ja operaattorilta saatte sen oikean numeron.

Viimeksi muokattu: 13.04.2007
  5. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [G] = GPRS eli sulla on GPRS-yhteys päällä kokoajan. Enpä tiedä onko tuosta välttämättä mitään haittaa, mutta akkua se ainakin tuhlaa. Vai onko jokin nettiä käyttävä softa (mese, nettiselain) kokoajan päällä taustalla? ..pidä menu-nappi painettuna pari sek. niin näet.

6. fTf

fTf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tule muuta kun ruutu jossa lukee "Puhelin" ja luurin kuva. Sitten ois vielä yksi ongelma :D, eli tässä viime yönä olin mukamas soittanut datapuhelun työnantajalleni ja lähettänyt jonkun pelin 4 aikaa yöllä, luulisin että kyseessä on virus. Mutta miten pääsen siitä eroon. Samaa on esiintynyt bluetoothin kanssa.

Edit: Ja viestikeskuksen numero on oikea. Kuuluuko viestikeskuksia olla enemmän kuin tuo yksi koska minulla on 3, voisinko poistaa muut korjautuisikohan ongelma sillä?

Viimeksi muokattu: 20.04.2007
  7. urpo93

urpo93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

8. fTf

fTf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Formatointi ei onnistu. Olen koittanut useaan otteeseen.

9. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olethan muistanut tyhjentää muistikortin.

10. fTf

fTf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu olen. Mutta ei toimi siltikään :(

11. allexx

allexx Guest

no sit on maksullinen keino eli mennä puhelinkauppaan ja hake f-security

Jaa tämä sivu