Kuinkas moni tietää tästä tulevasta modista san andreaksee? ja jos ei joku ei tiedä niin tänne käymää
Pitääpä asentaa San Andreas uudestaan koneelle kun tuo modi tulee...vihdoin jotain mielenkiintosta tuohonkin peliin =)
Kyllähän SA on mielenkiintoinen kun netissä pelaa =) Todella mukava tuo uusi modi, vaikkakin siitä jo aikoja sitten tiesinkin.
Itsekkin yhdyn tuohon, että SA on todella mukava internetissä. Mukavaa, että joku tosiaan jaksaa suomessakin jotain tuollaista tehdä.
vähä nätti ja sitte pääsee linnatuulee lähellä hämeenlinnaa onko hajua et onko tossa esim lappia ja kaikkia kaupunkeja?
AJONEUVOLISTA: Suzuki PV Toyota Hiace Volvo 240 Honda Monkey VW Transporter Poliisiauto VW 1300 Kupla Lada 1200L Honda Mönkijä Valmet 905 Traktori VW Golf BMW 316 Saab 9000 Scania R580 Tunturi Pappa Morris Mini Renault Clio Suzuki Balano Mitsubishi Galant Ford Mustang Ford Fiesta Finnair DC-9 Nissan Sunny Toyota Corolla Honda Civic Tunturi Tiger Derbi Senda SM Yamaha DT R 125cc Lancia Delta Samboni Jääkone Scania M92 Pelastusauto Mercedes-Benz 190E Vähän repesin ku näin nuo... =D
hmm ja mä haluun päästä ajelee DT:llä mä luulin että toi on julkastu aikapäivä sitte, ku pääsin pelaamaan tota mutta sitte petyin ku siinä ei ollu muutaku suom. valikot ja poliisiauto.. eli siis ilmeisesti se oli vielä keskeneränen..
haluis vaa mieluiten sellasen jutun siihen , et pystyy tuunaa mopoiki , ois aika kiva tuunata pv 80cc P
No mun tietääkseni ne PV:t on tehty moottoripyörän tilalle siihen modiin että pelkkä 80cc ei riitä siihe vauhtii mitä sillä pääsee
http://www.gtafinland.fi/index.php?page=info Tuolla sanotaan että Julkaisupäivämäärä on alustavasti tähdätty vuoden -2007 loppupuolelle
Harmi ku niin pitkä aika, mutta ei saa valittaa ku jotkut tekee näin hyvää hommaa. Hyvää kannattaa oottaa...