Kazaa ja XP

#1 17.11.2001 @ 08:24
Mistähän johtuu, kun joku imuroi musaa multa ja haluan katsoa mitä toiselta löytyy,eli painan "find more sources from this user" logoa, niin Kazaa sammuu omia aikojaan. Ei muuta kuin avaat sen uudelleen ja hetken päästä sama asia.Mikähän olisi vika?
AfterDawn Ilmoitus
#2 17.11.2001 @ 09:52
samppady Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
ootko kokeillu asentaaa KaZaa uudestaan. Muutoin en tiedä mis olis vika, tai kokeillu asentaa uusinta versiota.
#3 5.7.2002 @ 16:45
-sleepy- Suljettu tunnus
mul kävi samoin ku painoin sitä mikä vei sinne mun omiin imuroituihin, ku mä kokeilin uuestaan ja uudestaan ni se ei toiminu joten mä lemppasin koko KaZaAn ja päätin kokeilla WinMXiä
#4 5.7.2002 @ 17:11
-Sleepy-: Päätit sitten noin uuteen threadiin vastata! =)

Anyway:
KaZaa ei toimi Xp:ssä ilman päivityspakettia (löytyy mikkisoftan sivuilta).. Kannattaa kokeilla Kazaa liteä - toimii XP:ssä ilman päivitystä eikä sisällä spywarea.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.7.2002 @ 17:12
#5 9.7.2002 @ 06:09
Ee tama rohvessionalli etitioni mun XPjeestä mittää paivityssiä taravi. Toimiiha se mutonsaki. =)
#6 16.7.2002 @ 17:14
Eipä taida tarvita(kaan).. KaZaasta on ilmestynyt ilmeisesti uudempi versio. Joskus vuonna kaks ja kivi kokeilin KaZaa ja silloin ei tuntunut toimivan XPssä. Enää en kyseiseen softaan koske tikullakaan... (tai ehkä sillä -> tökkien kauemmas)
#7 16.7.2002 @ 17:23
KaZaA:n löytyy ad remover ja toimii XP:ssä..
#8 17.7.2002 @ 14:45
Juu, niinpä tuntui toimivan.. Kokeilin ja heitin menemään. (-> on se niin pa**a softa) ;)

Mutta, kuten sanoin: vuonna miekka ja kypärä xp:n ja kazaan kanssa oli ongelmia...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.7.2002 @ 14:58
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.