Hei! Oisin tuota 8800GTS näyttistä hommaamasssa, 640mb malli hakusessa. Mistä saisi mahdollisimman halvalla kyseisen kortin suomesta? Minkälaisen virtalähteen kortti tarvitsee? Liitännät, 4-molex? Kuinka paljon isompi kortti on verrattuna 7800GS AGP malliin?
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/h...ria=&Alaraja=0&Ylaraja=&hae=+Hae+&jarjestys=0 Siitä valikoimaan. Pituus hitusen alle 22cm. Lisävirtaliitin siihen tottakai menee, ja poweriksi suositellaan vähintään 400W jossa 12V raileissa olisi 28A potkua.
Juuri saamani tiedon mukaan näyttis tarvitsee 2kp PCI express virtajohtoja, vai ymmärsinkö väärin? Onko kokemuksia tuosta SmartIt kaupasta?
GTS:ssä ei ole kuin yksi lisävirtaliitin (mallia PCI-E) adapteri tulee kortin mukana pakkauksessa. GTX-mallissa on 2 kappaletta noita liittimiä... Smart-it:stä ei ole kokemusta, mutta eikäs siell' ole aika huimat toimitus kulut? Muistaakseni 15/tilaus joten jos et muuta tilaa niin lasek sen mukaan mistä tulee halvimmaksi.
Kiitoksia. Pistän ton GTS:n ny tilaukseen ja jännitetään riittääkö virtalähteessä potku Eikös se PCI-E liitin oo semmonen musta mis on 6 pientä naarasliitintä?
siis onko sulla nyt 7800gs agp? mikä emo sulla on? pci-e ei mene agp emoihin ellei ole esim. asrockin dual-vsta, koska siinä on molemmat väylät.
Korjatkaa jos oon ymmärtäny väärin. Mulla on semmonen käsitys että tuo dual VSTA pci-E väylä ei toimi 16x nopeudella jonka taas GF 8800-kortit vaatii.?
JOS kyseessä on Asrockin 939dual-vsta niin siinä kyllä on 16x pci-e väylä. JOS taas kyseessä on Asrockin 775dual-vsta niin siinä on 4x pci-e väylä johon ei tietääkseni käy 8800 sarjan kortit.
tässä voisin samalla kysäistä että onko muuten 4core Dual-VSTA:ssa sitten mikä PCI-E väylä? 4x vai 16x??
hyvä eli luultavasti sitten pystyisin pyörittämään vaikka 8800 sarjan korttia tällä emolevyllä? edit: nyt kun katsoin netistä niin ainakn verkkokaupan sivuilla luki "PCI-E 16x paikka 4x nopeudella." onko se nyt oikein vai miten tämä asia on :s olisi vaan kiva tietää jos tulevaisuudessa hommaisi 8800 sarjalaisen...
Tietääkseni tuossa Intel-pohjaisessa Asrockissa on vain 4x-väylä, voi olla että ongelmia tulee, riippuen siitä minkä mallin siihen laittaisi, itse en ainakaan GTX:ää 4x-slottiin laittaisi.
kyllä mää sen core 2 duo:n meinaan tähän laittaa jylläämään, sen olen jo päättänyt enkä päätöstäni muuta