Perus Nero

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Riksa 02.04.2007.

1. Riksa

Riksa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli Samsungin uuden DVD-polttavan mukana Nero Express-ohjelma.
    Se on täys chaisse ohjelma(kaiken maailman P%$#AA) ja nyt onkin haussa Neron vanhempi versio missä on vain Nero Burning ROM ohjelma.

Mitäs versioita vois koittaa? Mulla oli vanhempi versio vähän aikaa sitte mutta se meni...

Vai saako ton Expressin toimimaan niinkuin se vanha? Jossain joku piilotettu asetus mistä sais vanhan tutun käyttöön? Nyt on 6.6.0.19 käytössä!

2.  
  3. Virus88

Virus88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole aivan varma tästä mutta oletko katsonut että kun neron asentaa niin voiko jossain kohdassa itse määrittää että mitä asentaa?

Nimittäin sellainen kohta on aika usein kun isompaa pakettia asennetaan.

4. Riksa

Riksa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo ei mun silmään osunnu.

Testasin 6.0 6.3 ja 6.6 uusimman version mutta ei millään saanu oikeaa tulosta aikaseksi.

Piti polttaa iso image DVD-RW:lle ja siitähän ei Nero ja CDBurnerXP Pro suoriutunu mutta sitte asensin DeepBurnerin ja voila! On vain alle 3 megan asennuspaketti ja hyvin pelittää. Aikasemmin kyllä Nero suostu siihen mutta ei enää...

Nyt on akuutti ongelma jo ohi ja voi jo rauhassa alkaa kattelee "parasta" ohjelmaa just mulle.

5. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Heh, täysin samaa mieltä kanssasi Riksa. Tuo Express on ihan suolesta. :) Poistan aina samantien pikakuvakkeet siihen ja Burning ROM:in kuvakkeet tilalle. Paljon nopeammin hoituu hommat ilman tuota "kätevää" ohjattua toimintoa.

Jaa tämä sivu