Tällasia vikailmoituksia tulee ja äänet ei kuulu: MIssä vois olla ongelma? äänet on kyl viel eilen toiminut, että ei pitäis olla rautapuolen ongelmia.. Aika ******:stä tällanen. Pikaista apua toivon.. Käyttis on Vista E: saa siirtää paremmalle keskustelualueelle, jos kokee sen tarpeelliseks..
Miks? Siis voiks se muka vaikuttaa, kun toissa päivän vielä toimi.. Mikäköhän mun äänikortti sit olis?
Kerrankos niitä tiedostoja häviää, onko integroitu kortti? Emon mallista selviää äänikorttikin jos on integroitu, sit vaan emon kotisivuilta äänikortin ajurit hakemaan.
Okei.. Voisikko vähän autttaa..Et viittis laittaa mulle linkkiä? Tosta allekirjotuksestan näät mun emon.
Tuolta saat vistan ajurit. http://www.realtek.com.tw/downloads...=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
Pistin lataukseen. Tulee niin sairaan hitaasti, mut sille on syynsä. Nyt mä muuten muistankin, että mä poistin eilen noin 20 gb kaikkea mun kovalevyltä. Tais mennä noi ajurit siinä samassa. Otin muuten ton "Vista Driver(32/64 bits) Driver only (Executable file)". Kai se on se oikea?