Minä en pysty nyt enää pelaamaa Cs ja muita steamin netti pelejä, kun VAC-secruete on bannannu mut. Niin tarviiko mun ostaa uus CS vai Mikä?? Et saa toimimaa!! PS:Ei kannat xhiitata!!
No Yleisön pyynnöstä Niin, että kaveri lähetti minulle tämän xhiitin ja käytin sitä koska olen v***un noobi ja idiootti, koska vielä frendi sano et ei siit jää kiinni! JA nyt vi**ttaa
Ei sitten pumppailla sitä ketjua muutaman minuutin välein, kyllä niitä vastauksia tulee ajallaan. Ja säännöissäkin kielletään tämä, kuten myös viestimäärien kasvattaminen turhilla viesteillä, kirjoittaminen caps pohjassa ja kielenkäyttö kans kuntoon, kiitos. Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Joo kyllä sun pitää ostaa uus CS, mutta muista tehdä uusi Steam-tili ja lisätä se siihen. Eli uusi tili+uusi CS.
Hahaahhaha...sitä se hackaaminen teettää. En tiiä mitään muuta peliä ku Css:n missä koodataan näin paljon. Sano sille kaverilles, että lopettaa sen haxaamisen ja jos ei lopeta niin ota demo sen pelaamisesta...ompahan sitten taas yks haxori vähemmän
Kun ostaa Counter Strike:Sourcen niin siinä mukana tulee DOD:Source,H-L2 Deathmatch ja Lost Coast... niin tottakai ne toimii , jos vaan teet sen uuden accon.
Eikös jos cheattaa ekaa kertaa ja saa vacin bannit ne on vain vuoden ja seuraavan kerranku jää kiinni ne on lopulliset Joku kaverini ainakin sanoin näin mutta varmistakaas joku asia minulle?
Kohta siihenkin saadaan vastaus onko ne vuoden vai ei. sain noin 11kk sit sourceen bannit ku xiittasin. Ei oikeen kiinnostanu se peli ni oli pakko kokeilla
Se ei vaan toimi ei mee steami päälle eikä cs, painaa kaksoin näpäytyksellä tai enterii pohjas niin eit mitään.. ??
Mulla on käyny joskus samalla tavalla...boottaa kone, mutta jos se ei auta niin oottele pari päivää, että rupeis toimimaan, mutta jos ei sillonkaan toimi niin asenna koko steam uusiks.
kone on butattu ja steami asennettu uudestaan, eikä toimi, mutta asennan viel kerran jos auttais.. ;/
JOs ostaa pelkän Cs:n niin toimiiko silloin mulla Dod ja HL2 deathmatch ku mul on vac bannattu? Eli tarviiko ostaa kaikki pelit uudestaa?