1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pari kysymystä TMPGEnc:llä tehdystä DVD-R:stä

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi towelie 09.09.2003.

1. towelie

towelie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no niin eli kun tuo on konvertannut sen tiedoston ja siitä on tullut m2v+waw tiedosto niin miten siitä saa semmosen, että se toimisi tuossa pöytäsoittimessa. Ja pitääkö väsätä alkuvalikoita jos pitää niin saisiko siihenkin jonkun ohjeen. Eli nyt siis tarvittaisiin todellisia Newbie ohjeita TMPHEnc:llä tehdyn DVD PAL tiedoston tekemiseen pöytäsoittimella toimivaksi

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

4. pjh

pjh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Adder_78: sun guidea vois vähän vissiin päivitellä... :)

Edit: näköjään Mozillan bugi, IE;llä ajantasalla...

Viimeksi muokattu: 09.09.2003
  5. Adder_78

Adder_78 Guest

;o) mikäs siinä mättää? Laittaisitko screenshotteja vaikka mulle mailiin jos ei näy oikein jollain selaimella? Thänks...

6. towelie

towelie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    noh sehän toimi kuin leipä, mutta ilmestyi uusi ongelma kun olin polttanut levyn huomasin että kuva tökkii ja ääni ihan eri kohdassa. No se johtuu varmaankin siitä, että leffan fps on 23.976(NTSC film) ja konverttasin sen PAL DVD:ksi, koska DVD konverttauksessa ei voinut valita kuin PAL tai NTSC joittenka kummankaan fps ei ole tuo 23.976 eli miten voin muuttaa ton leffan fps:n siihen 24 mitä PAL:ssa käytetään.

7. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tee ensi kerralla niin, että katsot sieltä TMPGEncistä stream type = system(audio+video). Ei tarvi samplata enää mitään ja ainakin mulla on onnistunut kaikki mitä olen tehnyt, eli reilut kymmenen leffaa. Toinen hyvä keino on se vanha DVD2SVCD+TMPGEnc. Kun TMPGEnc ilmestyy ruutuun, niin lopetat ohjelman. Sitten avaat TMPGEncin, otat sinne sen DVD2SVCD:n tekemän TMPGEnc project file videoksi ja DVD2SVCD:n tekemän audion. Siinäkin katsot sen ystem kohdan. Jos se ole video+audio, niin kohdasta load lataat DVD Palin.

8. towelie

towelie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no toimiihan tuo tuolla system(audio+video), mutta ifoedit ei suostu authaa sitä.

9. towelie

towelie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vielä kaipailisin sitä authaus softaa mikä authaa ton mis on sekä ääni et video samassa tiedostossa vai onko sellasta ees olemassa ?

Jaa tämä sivu