Pelaan stalkeria hiukan aika ja se jähmettyy ja pitää käynnistää kone uusiksi. Kaikki ajurit ovat päivän tasalla. Lämmöt ovat tavalliset ja koneeni pitäisi olla tarpeeksi hyvä: Amd 64 4000+, 1G ram, Ati Radeon x1950 pro.
Pelillä on hiukan ongelmia Radeon x???? korttien kanssa. Kannatta myös tarkistaa että on tarpeeksi muistia vapaana.
itsellä samanlainen kortti ja mitään ongelmaa ole ollut. kannattaa katsella S.T.A.L.K.E.R.in sivua josko sinne joskus pätsejä alkaa tulee
Mulla on semmonen vika että koko peli ei lähde edes päälle, asennus sujuu ongelmitta mutta se ei vaan lähde päälle. Kerran kone vaan hurahtaa mutta mtn ei tapahdu. Näyttiksen ajurit ajantasalla,directx uusin, uudelleen asennuskaan ei auta, patchin asennus ei vaikuta. Olenkos minä ainoano ihmisenä saanyt jonkun susi kappaleen vai onkos jollain muulla samainen ongelma? Jos joku osaisi auttaa olisin todella kiitollinen.
Jähmettyminen on ainakin ATI x1950 pro korttien ongelmana. Kannattaa vaihtaa "Dynamic lightning" "Static lightning":iksi, niin ongelman pitäisi ratketa.
Josta käytössä on x verran muistia niin taustaohjelmilla kuin windowsilla. Parhaimmillaan olen nähnyt jotain 400MB klönttejä taustaohjelmille varattuna, joka on tarpeeksi että osa uusista peleistä toimii todella hitaasti heittovaihtotiedostorumputuksen takia yhden gigan muistia omaavissa koneissa. Ja vaikka minimi on 512MB se käyttää mitä luultavimminkin enemmän kuin 512MB muilla kuin low-asetuksilla. Itse käytän lähinnä windowsia vain pelaamiseen ja näinollen se on aika puhdas kaikesta roskasta. http://cs.joensuu.fi/~ppakar/seka/windesk.png Tosiaankin pelille on tullut jo patchikin, jonka saa vaikka gamershellistä -> http://www.gamershell.com/download_18438.shtml Huomatkaa kuitenkin ettei vanhat tallennukset toimi patchin kanssa.
Onkos kellään samaa ongelmaa kuin mulla eli, että peli kaatuu ja hyppää sekunnin sadasosassa windowsiin ilman mitään virhe ilmoitusta tai muuta vastaavaa. Näytönohjain gt7800, 2gb muistia ja säädöt täysillä. Tämä alkoi vasta useiden tuntien pelailun jälkeen saapuessani dark valleyhin (tai joku sen tapainen).
Käys hakemassa uusi patchi niin taita alkaa pelittään. Hei! Miksi hitossa te kokeilette 1 gigalla parhaita nami asetuksia!!! Ei muuten pelitä sillä muistimäärällä! Kanattaa myös defrakata kiintolevy, pysäyttää kaikki turhat taustaohjemat, ym turhat sälät. Atin korteilla on ollut ongelmia tämän ja aika monen muunkin pelin kanssa! Nvidaa vaan kehiin niin pääsee tuosta tuskasta...kokemusta on Atin korteista ja kakkia ovat!!!