1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox pelien varmuuskopioinnista

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Irzi 07.09.2003.

  1. Irzi

    Irzi Guest

    Tossa joku päivä osui käteen tuommonen joku vanha Pelit-lehti ja silmään pisti vähän tuommonen mainos, jossa mainostettiin Pinnaclen Instant Copy-ohjelmaa. Mainoksessa nimittäin väitettiin, että kyseinen ohjelma pystyy kopioimaan xbox-pelejä (Jos siis omistaa polttavan dvd-aseman) !? Meikäläisen käsityksen mukaan xbox pitää kuitenkin modata, jotta kopioidut pelit boottavat, eikö ? Vai oliko se näin ? ( Olen kuullut kyllä tuosta xbox suojauksen murtumisesta ja että ettei boxiin tar vis enää fyysisiä muutoksia tehdä, muttavoisiko tuo mainosväite muka pitää paikkansa ??
     
  2.  
  3. naapuri

    naapuri Guest

    Kyllähän noita pelejä voi kopioida mielin määrin, eihän siihen mitään mod-piiriä tarvita :) Mutta jos aikoo näitä varmuuskopioituja pelejä pelata XBoxilla niin siihen kyllä tarvitset mod-piirin. Tahi sitten virittelet XBoxin nielemään poltettuja levyjä tuolla Linux-systeemillä. Tässä lisää aiheesta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/41467
     
  4. -JHS-

    -JHS- Member

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitäs softaa naapuri käyttää pelien varmuuskopiointiin ilman piiri tai softa modausta? Kaikki xboxin pelit on mulla tullut vastaan ns. dvd leffoina ja mikään softa, jota olen käyttänyt, ei näe tuolla levyllä muuta dataa.

    Käsitykseni mukaan Xbox lukee levyä ulkoa sisälle päin kun taas pc:n tavalliset asemat lukevat levyn sisältä ulospäin.(Korjatkaa jos olen väärässä).
     
  5. naapuri

    naapuri Guest

    No ensinnäkin pitänee mainita, että en omista xboxia. Oman käsityksen mukaan homma kuitenkin hoituu muodostamalla ftp-yhteys pc:n ja boxin välillä. Laitetaan peli xboxiin ja "raahataan" dvd:n sisältö pc:lle, tehdään siitä image ja poltetaan.
     
  6. -JHS-

    -JHS- Member

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ongelmahan on siinä ettei ns. ei modattuun xbox:n saada ftp yhteyttä. Xbox:n pitää laittaa jokin toinen ns dashboard(ExolutionX, Avalaunch) jossa on tuo ftp server käytettävissä. Tämä on mun käsitys ja olen kokeillutkin saada yhteyttä omaan xboxiin ftp:llä onnistumatta.
     
  7. Sodome

    Sodome Guest

    "varmuuskopioinista" *hehe*
     

Jaa tämä sivu