Pöly

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi BlasterX 20.03.2007.

1. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mietin tos vähä aikaa sit, et ku mun kone on jonkin verra hidastunu (tai no... kaverilla on vaan vanha kone ja mulla lähes uus ja paljo parempi rauta, mutta silti kaverilla on n. 20FPS parempi; peli on DoD:s)

Sit tuli sellasta mieleen, et vaikuttaisko pöly tohon suoritukseen? Sitä nimittäin on jonkin verran tos mun konees...?

2.  
  3. yaht

yaht Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    voi olla että kaverillasi on huonommat grafiikat käytössä pelissä
    mutta kannattaa silti putsata kone pölyistä

4. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se unohtu tosiaan, et samat konffit käytös (sis. graf. asetukset) ja kaverilla on ainoastaan netti n. 6x nopeempi ku mulla. Kiintolevystä en oo varma, mut tällä saattaa olla nopeempi (kaverilla siis).

5. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kiintolevy tuskin vaikuttaa, mutta oothan piirisarjan ja näyttiksen ajurit päivitellyt uusimpiin.

6. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Pöly vaikuttaa siinä vaiheessa suoritukseen kun (pahimmillaan) prossuflekti on tukossa ja lämpötilat nousee. (Lämmön nousuista monia ketjuja DA:ssa)
    Kun sanot että koneesi on lähes uus, onko kone "pumpulitehtaalla", jauhomyllyssä tms.
    Kotelon pohjalle kertynyt pölymäärä antaa osviittaa paljon sitä voi olla siileissä/flekteissä.

Jaa tämä sivu