1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vista, NTI DVD Maker,.avi ongelmia...

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi botseri 20.03.2007.

  1. botseri

    botseri Member

    Liittynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi taas, myt olis seuraavanlainen probleema: mulla on NTI DVD maker (neroa en saanu asennettua vistaan)ja haluaisin polttaa leffoja dvd:lle, mutta ei tue .avi muotoa vaan pitäs olla .vob .ifo tai .bup eli MPEG1 vai? No siinä itsessään on avi/mpeg converter, ja kokeilin sitä, mutta ei senkään jälkeen tunnistanu yhtään tiedostoa videoksi. Media palyerillä kyllä pystyn polttamaan, mutta ei ne näy missään mun vehkeissä? Olen ihan uusi näissä jutskissa enkä todellakaan tiedä edes teenkö oikein väärin vai siltä väliltä ;) Jaksaisko joku neuvoo mua? Olen yrittäny etsii tietoo jo, mut en löydä!
     
  2.  
  3. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itse olen käyttänyt tuohon convertxtodvd:tä. Lisää tekstityksetkin, polttaa levyn ja toimii ihan tavallisella dvd-soittimella eli ei tarvitse välttämättä olla mikään avi:a erikseen toistava soitin.

    http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

    versio 2.1.5.173 ja siitä ylöspäin pitäisi toimia sekä 32 että 64 bittisellä vistalla.
     
  4. jugez

    jugez Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2007
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    polttele avi pätkiä nti:llä data dvd jos kattoo divx soittimella
     
    Viimeksi muokattu: 24.03.2007
  5. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Homma toimii myös juurikin noin kuten jugez neuvoikin, eli jos käytössäsi on dvd-soitin joka toistaa .avi -tiedostoja niin eikun elokuvatiedosto ja tarpeen mukaan .sub -tiedosto tai mitä muotoa soittimesi tukeekaan samannimisinä yhteen kansioon ja DATA-DVD:nä poltto niin pitäisi toimia.
     

Jaa tämä sivu