1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mp4- - Aviksi

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Emmis1 19.03.2007.

1. Emmis1

Emmis1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan miten pystyn vaihtamaan meniacoderilla flv tiedostot avi tiedostoiksi kun ainoa mitä onnistun niille tekemään on muuttamaan ne mp4 tiedostoiksi mutta mikään ohjelmani ei polta mp4 tiedostoja dvd:lle joten osaisiko kukaan auttaa miten ratkaista tämä ongelma?

2.  
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Mikäli olet Youtubesta tai vastaavasta nuo videot ottanut niin kannattaisi katsastaa tämä palvelu.

4. saamies

saamies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa! Itselläni on samanlainen ongelma. Haluaisin lähettää kavereilleni puhelimella otettuja videopätkiä (mp4 -tiedostoja), mutta en pysty liittämään niitä verkkogalleriaan, koska ovat väärässä tiedostomuodossa. Voisiko joku fiksumpi kaveri kertoa, millä ohjelmalla kannattaa/pystyy muuttamaan .mp4 -tiedostoja .avi -muotoon, jotta tämä omien filmien jakaminen onnistuisi helpommin.

5. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen tykännyt/käyttänyt ImTOO MPEG Encoderia
    Tuossa shareware versio ohjelmasta

6. tombba2

tombba2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olisko kellään mitään freewarea? Tolla edellisen linkin ohjelmalla saa vain 5min pätkän muutettua ilman rekisteröintiä.

7. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Total Video Converter

Tämä on shareware, mutta en tiedä miten toimii ilman lisenssiä. Mulla kokoversio, joka täyttää kaikki tarpeet. Muuntaa lähestulkoon mitä vaan. Googlella löytyy saletisti freeware-ohjelmia, mutta laitoin tän, koska hyviä kokemuksia käytöstä.

Jaa tämä sivu