Päivitin Nvidian ajurin versioon 93.71_forceware_winxp2k_english_whql, ja tämän toimenpiteen jälkeen en ole voinut katsoa minkäänlaisia videoita miltään toistimelta, ei toimi VLC-player, ei BSplayer, ei Win-mediaplayer... kuva ilmestyy mustana ruutuna, ja kone alkaa tahmata todenteolla. Jos joku tietää mikä on vialla, tai mitä pitää säätää settingseistä, olisin iloinen.
Jos sellaista vaihtoehtoa ei löydy, niin ajurit ja ohjauspaneeli eivät ole asentuneet täydellisesti. Kokeile Omega drivers ajureita. http://www.omegadrivers.net/nvidia.php
Omegat ei pelannu. katosi viimesetkin värit koneesta=) otin jostain forceware v.81.98 kokeiluun ja sillä toimii kaikki.
Olen huomannut että joissakin nvidian näyttis ajureissa auttaa kuin vain ottaa vanhaan kayttöpaneelin käyttöön, näin olen saannut muutamilla ajureilla tv kuvan normaaliksi, eikä mustana jotenkin. Ja toisissa ajureissa olen resettanut uudella paneelilla tvkuvan säädöt,näin on värit ja kuva palautunut ja tominu mutta vain seuraavaan käynnistykseen asti . Nyt käytössä xtreme 97.92 näissä tomii kaikki mainiosti tähän mennessä.
Tweakrussin 97.92 itselläkin ja tykästynyt olen näihin tweakrussin tuotoksiin. Ei mitään valittamista.