1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E30 Plus .TRP toisto pätkii pahasti!?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi madjay 16.03.2007.

1. madjay

madjay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietäisikö joku vippas konstia millä saan MTV3 max lähetykset tallennettua MPG-muotoon? Anyseen softa tallentaa MTV3 max kanavalta videot .TRP-muotoon siitäkin huolimatta vaikka asetuksissa on valittu tallennusmuodoksi .mpg...

Ongelma piilee siinä kun avaan Anysee -sovelluksella .TRP -tiedoston niin se kuva pysähtelee vähän väliä niin ettei videoo jaksa katsoa pitkään...
    VLC-player avaa koneellani .TRP -tiedoston ilman kuvaa ja ääntä..
    ProgDVB sovellus olisi loistava, mutta se ei taida ilmeisesti tukea Anysee digiboxin conax-korttia joka sallisi MTV3 Max käytön..? Itse en ainakaan saanut salattuja kanavia avattua sillä.
    DVBviewer ei löydä kanavia Anysee boxini kautta.

Jos jollain olisi vinkkiä millä konstilla saisin MTV3 maxilta nauhoitettua kuvaa niin, että ne tiedostot voisi vielä katsoa pätkimättä niin nostan hattua!

Muilta kanavilta nauhoitus onnistuu .mppg -muotoon ja niiden toistamisessa ei ole ongelmia.
    Eli ainoastaan salatut kanavat tallentavat väkisin videot .TRP-muotoon....??? :(

2.  
  3. madjay

madjay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noniin.. asensin anyseen softan mukana tulleelta CD:ltä joka on vanhempi versio kun netistä saatava, mutta eipä pätki enää .trp-tiedostot..

Jos joku keksii jonkun muun softan jolla voi katsoa anyseen boxilla salattuja kanavia ja tallentaa ohjelmat koneelle mieluiten mpg muotoon, niin nostan hattua vinkistä ja tarjoan kaljat! :)

Tai jos tiedät miten anyseen softalla saa tallennettua salatuilta kanavilta ohjelmat mpg-muotoon niin kerro ihmeessä?!

Olen kyllästynyt noihin .trp tiedostoihin kun ei niitä saa koneellani avattua millään muulla softalla ku anyseen omalla.. (olen kokeillut vlc playerilla, bsplayerilla, winmediaplayerilla)

4. ArtHill

ArtHill Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    VLC avaa kyllä mulla TRP-tiedostot? Lataa uusin versio, josko auttaisi.

ProjectX osaa kääntää muihin formaatteihin.

5. digialku

digialku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Salatut .trp tallenteet eivät toimi VLCssä koska se ei osaa hakea kortilta tarvittavia tietoja. Ääni kuuluu mutta kuva on mustana.
    Salaamattomat .trp tallenteet toimivat.

6. ArtHill

ArtHill Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep. Oikeassa olet. Luin huolimattomasti.

7. madjay

madjay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri noin se toimikin.. Hyvä tietää syy ja kiitos siitä!

Tällä hetkellä koneelleni olen asentanut Anyseen mukana tulleen softan(vanha versio) jolla .trp tiedostot eivät pätki, mutta sillä softalla tallennetut .mpg tiedostot eivät avaudu muissa sovelluksissa, kuten BSplayerissä, VLC:ssä ym..
    Tallennan ohjelmat tästä lähtien Prodvb:llä .mpg tiedostoiksi jotka saa avattua muillakin soittimilla.
    Vielä kun joku keksisi/kertoisi miten saa salatut kanavat näkymään kys. ohjelmalla niin hieno homma :)
    Anyseen boxi + Plustv-kortti...

Jaa tämä sivu