Tuli tuossa ostettua Necin ND-1300A kirjoittava DVD-asema, ja kysyisin että saako DVD-levyistä tehtyä samantyylistä MP3-levyä, kuin CD-R:stä? Eli että voi vaikka kotiteatterin DVD-soittimessa levyä soittaa? Itse ehdin jo tehdä yhden levyn, mutta Sonyn NC-615 ei suostunut levyä soittaa. Laitteessa on MP3 ja DVD-R & DVD-RW tuet. Poltto-ohjelmana käytin Neron 6 -versiota. Pitääkö levy viimeistellä jollai eri tyylillä, vai täytyykö laitteesa olla joku MP3-DVD-R-tuki tms. Jos niin on, mitkäköhän soittimet tällaista tukee... Janne
Ei onnistu, harmi. Tosin 1 värssyn valkkaaminen 20000 kipaleesta voi myös tuottaa tuskaa, puhumattakaan kun yrittää muistaa: "olikos se hyvä viisu tuo numero 12859?"
DVD-MP3, MP3 on DVDR/W support toi on yliviivattu http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=NC-615+&Submit=Search&Search=Search joten voi olla ettei toimi.
Ei se polttavasta ole kiinni, teet vain ihan normaalin (viimeistellyn) datalevyn, mutta hyvin harva pöytäsoitin osaa soittaa MP3:sia DVD:ltä. Yleensä ne ymmärtävät MP3-tiedostot vain CD:ltä. Muuten, lamp75: Moni pöytäsoitin osaa kyllä näyttää tiedoston nimenkin, eikä vain pelkkää numeroa, mutta kömpelöähän se hakeminen varmasti silti olisi.
Juu, esim. Panasonic S35 näyttää nuo ID3-tagit. Mutta kysyisin, että toistaakohan Panasonic S31 DVD-MP3:set, kun sen pitäis olla sama rautapuolelta kuin S35, jonka pitäis soittaa..?
http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=panasonic+s31&Search=Search ton mukaan panasonic s31 tukee DVD-mp3 kiekkoja.
Kyllä tuo Sonyn Nc-615 ainakin näyttää ihan ID3-tagit, ja osaa pitää filut myös kansiossa, joten kohtuu helppoa se selailu kaukosäätimellä on. Mutta tosiaan, hyvä että data-DVD:n luonti riittää, ettei tullu pilattua yhtä levyä. Pitänee sitten pistää tuo asema vaihtoon. Tietääkö kukaan soittaako joku markkinoillaolevista DVD-vaihtajista noita MP3-DVD:tä? Itse yritin katsella, mutten löytänyt yhtään. Ainakin tuo Sonyn NC-625 näyttäisi olevan lähes sama laite kuin tuo NC-615. Ainakaan MP3DVD-toistoa siinä ei sanottu löytyvän...
Ainakin Denver 186 merkkisessä vehkeessä MP3 DVD:t pelaa (R tai RW). Eikä "viisuja" tartte laittaa yhteen hakemistoon tai juureen vaan levyllä voi olla täysin normaali hakemistorakenne tyyliin esittäjä/albumi Denver toistaa DVD/ SVCD/ VCD/ MPG1/ JPG/ CD/ MP3/ formaatit, eli lähes kaikki kuviteltavissa olevat dvd-laitteissa toistettavat audio/video formaatit paitsi divx. Toimii DVD+-R, DVD+-RW, CD, CDRW levyillä. RAM ei toimi. Tiedostoita näytetään 11 merkkiä. Tällä voi katsoa esim. digikameralla otetut jpg ja mpg1 tiedostot sellaisenaan (toimii ainakin Sonyn DSC-P5 otettujen otosten kanssa) http://www.denver-electronics.com/dvd186.htm ps. voisin jopa myydä sellaisen hintaan 110e +pk jos itse saan niitä vielä. Takuu 1 v.
Täytyy kyllä vain myöntää, että itse "ihastuin" tuohon sonyn 5 DVD:n karuselliin sen verran, että luultavimmin hommaan myös karusellin seuraavaksikin. Ainut huono puoli karusellissa on vain se, että ei aina muista mikä cd/dvd missäkin kohdassa on, mutta siihenkin on kyllä tottunut. Että tosiaan, jos tiedossa on karuselia hyvillä liitännöillä (optinen ja RGB), niin infoa tänne vain. Sellaisen voisin käytettynäkin ostaa;-)