Kavereiden kanssa on mukava pelata verkossa eri pelejä. Olen pelaillut verkossa mm. seuraavia pelejä: - FarCry - Call of Duty 2 COD2:een konetehot riittää juuri ja juuri. Mitäs muita verkkopelejä olis tarjolla, joista olen jäänyt paitsi? Ei tarvitse olla ilmaisia pelejä.
America's Army olisi hyvä ilmainen vaihtoehto. EDIT: Ilmaisia lisää: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/285553
True Combat:Elite on hyvä ilmainen nettipeli. Se on siis toisen ilmaisen nettipelin, Enemy Territoryn modi.
Enemy territory tietysti. Kukaan ei maininnu mitään WOWia, Guild Warsia tai Silkroadia tai mitään vastaavia
Itse olen eniten pelannut CS: Sourcea ja Battlefield 2:sta. Myös ensimmäistä Call of Dutya tuli pelailtua aikanaan paljolti.
Medal Of Honor Allied Assaultia tulee edelleen pelattua vaikka vanha onki, ja ps2:lla Call of duty 2 Big Red Onee.
Mainitaan nyt tuolta roolipelien puolelta tuo Guild Wars. Itse tykkään todella paljon Sitten vanhempi nettipeli jota vieläkin pelaan aktiivisesti, Enemy Territory.
Rainbow Six Raven Shield on edelleen hyvä vaikka onkin jo aika vanha. Sopivan realistinen, mutta voi olla monen mielestä vähän liian hidas.