Tänne vois laittaa mielipiteitä simpsoneista. Mutta minulla olisi yksi kysymys: Mistä saisi halvimmalla noita simpsonit koko tuotantokausia ihan dvd:nä? Vertaa.fi haulla löysin free record shopista 1.-5. kaudet kakskymppiä, mutta saatavana vain 2. ja 4. (jotka minulla on).
Joo mielipide Simpsoneista: Laatusarja, ei mahda mitään -Ja ihan DVD:nä saat halvimmillaan nuo kaudet kun lataat ne jostain ja poltat sille ihan DVD:lle ja siinä sinulle Simpsonit ihan DVD:nä hinta à-la 0 ege.. Juu ja noista "oikeiden" Simpson-dvd:eiden hintoja en tiedä. Eipä ole tarvinnut ostella täällä päin
Kiitos vinkistä! Mut onko tarjous kaikissa Anttiloissa vai vaan siellä missä sää olet käynyt? Mitkä tuotantokaudet oli?
Juu muutenhan tuo, mutta en oo saanu pelaamaan tota poltto systeemii ja muutenkin lataus tällä mun koneella kestää ikuisuuden.
Näytti olevan nettianttilassakani, joten eiköhän kaikissa Anttiloissa ole, ja noita alkupään kausia. Ainakin 1-4 on näkynyt
Stadissa jos pyörit niin Casablancasta paikanpäältä kannattaa käydä hakemassa Simpsonit/leffat. Hinnat on niitten nettihinnoistakin vielä pikkuisen halvempia.
Laatusarja. Vanhempi jaksoja tulee tällä hetkellä seurattua Subtv:ltä uusintoina. Vaikka ne onkin jo moneen kertaan nähtyjä, niin kyllä niitä jaksaa seurata. Niitä on kuitenkin jo tehty kunnioitettavat 400 kpl ja lisää on tulossa elokuvan ja 19-kauden muodossa.
Täytyy katsoa, jos jaksaisi teatteriin saakka vaivautua. Joka tapauksessa se on kuitenkin pakko ostaa noiden kausi DVD-boxien seuraksi
Discshopissa on aika hyvä valikoima, kaudet 2-9 45 EUR/kpl, eka halvempi. http://www.discshop.fi/shop/search_...ext=simpson&sok_typ=titel&cont=movies&x=0&y=0
Onhan noi kausiboxit ihan hyvän hintaisia. Itse niitä on tullut osteltua Anttilan alennusmyynneistä. Uusimpia en ole hankkinut DVD:lle. Ajattelin seurata tilannetta, jos ne jossain vaiheessa ilmestyisivät seuraavan sukupolven levyformaatissa.
Simpsonien ja South parkin huumori on kyl minun mieleen. Molemmat ihan mahtavia. Simpsonit tulee katottua melkein joka päivä subilta.