Kovalevyn tilan lisääminen

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Cambodia 12.03.2007.

1. Cambodia

Cambodia Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä mulla on 120gt kovalevy jonka jaoin mielestäni järkevästi kolmeen osaan mutta sitten huomasin että 40 gigaa ei riitä mihinkään eli se lohko missä on wintoosa nii on täynnä ja eniten tilaa vievät ohjelmat joita ei voi siirtää kahdelle muulle lohkolle joten miten saisin jommankumman lohkon "Liitettyä" C asemaan?

2.  
  3. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tässä yksi ilmainen vaihtoehto: http://partitionlogic.org.uk/index.html

kannattaa ottaa talteen tärkeät tiedostot..

kokeilitko jo windowssin järjestä uudelleen toimintoa.. parhaassa tapauksessa saat tilaa useita gigoja, varsinkin kun poistaa vanhat palautuspisteet.
    Käynnistä->Suorita: cleanmgr
    ainoa mitä sillä ei kannata tehdä on käyttöö pakkaa vanhat tiedostot kohtaa..
    http://support.microsoft.com/kb/310312/fi

4. Cambodia

Cambodia Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kokeilen tuota ohjelmaa, kun ongelma on se etten tahtoisi formatoida windows lohkoa koska käytössäni on sp1 levy joten kaikki päivitykset ja ohjelmat pitäisi asentaa uudelleen

5. Cambodia

Cambodia Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin ja kokeilin poistaa yhden lohkon niin sen voisi liittää jollain ohjelmalla tuohon c asemaan MUTTa kun ohjelmat mitä olen lataillut ja kokeillut ovat trialeita tai demoja nii ei onnistu :(

6. Cambodia

Cambodia Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tuota... tuo ohjelma on liian vaikee mulle, että voisko joku veuvoo miten saisin käytettyä sitä tai ehdottaa jotain toista ohjelmaa?

Jaa tämä sivu