Joo mulla on Windows Vista ja siinä pitäs tän R6:lockdownin toimii, yhet ajurit oon ladannu siihen mitkä se vaati, mutta: Peli toimii vaan jos ei muuta ryhmän varustusta mitenkään, jos muuttaa, heti kun kenttä on latautunut niin peli sammuu... Olisko kellään tietoo miksi se tälleen tekee?
Blame Vista. Siis asentsit R6: Lockdown v1.01 Patchin? Vai Vistalle yhteensopivan Starforce ajurin? http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip
päivitys ladattu, mutta peli lopettaa toiminnan edelleen! Olisiko näyttiksen ajurilla mitään tekoa tämän ongelman kanssa? Tälläsen se antaa siinä virhe muistiossa (tai joku sellanen): Lockdown caused an Access Violation in module atiumdag.dll Näyttis on Ati Radeon x1950Pro
Asentanut sen Catalyst Software Suite (32 bit) Multilanguage paketin? (sis. Näytön ajurit sekä Catalyst Control Centerin)
Tuo access violation viittaa oikeuksien puuttumiseen. Joten koetappa ajaa se administrator oikeuksilla. Eli oikeata hiiren nappia, ja run as administrator. Itselläni toimii ainakin moitteetta...
Ongelma hävisi kun olin pelannut ensimmäisen kentän. Toiseen tehtävään pystyi vaihtamaan varusteita ilman tileä.