Elikkä mä sain tänään uuden kootun koneen ja siitä ei kuulu äänet ollenkaan.. Puuttuuko multa jokin, mikä tekee ne äänet? Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED TWINMOS 1 GB DDRII 533 COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W SAMSUNG DVDRW1 18x DL ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA BUFFALO WL12-PCI-G54S SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2 BUFFALO 512 MB DDRII 533
oliko tässä koneessa käyttöjärjestelmä esiasennettuna vai laitoikko ite windowsin siihen? jokatapauksessä emolevyn äänipiirin ajurit kannattaa hakea ja asentaa.
Emo on ilmeisesti jompi kumpi noista? http://www.asus.com/products3.aspx?l1=3&l2=101&l3=324&slname=VIA K8M890 Download linkin alta voit käydä lataamassa ajureita.
moikka! Joooo...tarviit musakortin ajurit.Jos emoon intgroitu kortti niin emon ajurilevyllä pitäis olla driverit.
Hmm.. Mun kuulokkeissa taitaa olla nyt tää vika.. Kun mä pistin mun voippipuhelimen kiinni, niin äänet alko kuuulua.. Tiettekö jotain hyviä kaiuttimia, jotka toimis USB:n kautta ja olis siinä 20 euroa?
Jos se VOIP puhelin on USB-väyläinen niin se on oma äänilaitteensa, joten kuulokkeiden rikkoutumisesta ei voi silloin sanoa mitään.
Miksi Usb-kaiuttimet? Eikö ole paljon helpompaa laittaa siitä oikeasta äänilähdöstä (emon 3.5mm paikka)? Oletko nyt varmasti kokeillut useammalla kaiutin/kuulokesetillä että se emon äänipaikka toimii? Vai ovatko nuo kuulokkeesi tosiaan Usb:hen?
Mitä? Lue kunnolla. Mut hei, asia on nyt kunnossa, kun sain oikeenlaisen piuhan. Liitin näytön kaiuttimet koneeseen.