Numpad sekaisin

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Oze88 08.03.2007.

1. Oze88

Oze88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mulla olis nyt tällänen vähän oudonlaiden ongelma. Mun näppiksen numpad on menny sekasin. Käytän sitä aika paljon erilaisissa peleissä ja nämä numpad (ascii?) koodit ei enää toimi samalla tavalla ku ennen, eli näppäinyhdistelmistä (alt+numero) tulee aivan oudot koodit. Eli mielestäni kyseessä ei ole tämä näppäimistön kielen vaihto tms. (alt+sift) vaan ainoastaan tuo numpad näyttäis olevan sekasin. Oon varmasti painanu jotain näppäinyhdistelmää mistä en oo tietonen joten jos joku osaisi neuvoa niin tuhannesti kiitoksia :)

2.  
  3. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Eihän NumLock ole päällä? :)

EDIT: Tai siis onko NumLock oikeassa tilassa? Eli päällä ja pois asennossa toimii väärin?

Viimeksi muokattu: 08.03.2007
  4. Oze88

Oze88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Numlock ja Scroll lock ei vaikuta tähä asiaan. Oon myös yrittäny tota toista kielen vaihtoo (ctrl+sift) mutta ilmeisesti mun näppikses ei oo ku yks valinta eli tuo alt+sift joka poistaa ääkköset ja muutta vähä paikkoi. Alkaa olla vaihtoehdot lopussa ku yritin ohjauspaneelista ettiä jotain vikaa että jos joku näppäin on jääny pohjaan yms. mutta ei mitään kummallista löytyny :( Saattaa olla että näppis on vaan sitte hajonnu.

Jaa tämä sivu