Nii et mitä tonne rekistöröidytää vai pitääks sinne rekistöröityy et pääsee pelaa? No laittakaa toho vaikka linkki et pääsen rekisteröityy kiitos.
Peli päälle ja valikosta create new account tai vastaava, johtaa sinut nettisivuille jonne rekisteröidyt.. hieman oma-aloitteusuutta näihin kiitos.
Kai tiesit, että sun tarvii suorittaa harjoitukset onnistuneesti läpi, että pääset pelaamaan...siis tuon rekisteröitymisen lisäksi. Harjoitukset karsii onneksi kaikista laiskimmat paskat pois palvelimilta, mutta silti niitä sinnekin asti jaksaa tulla peli-iloa pilaamaan.
heh.. juu kyl noit aina riittää.. eniten kyrsii kun joku nappaa snipun ja ei ole tehnyt snipun kenttä harjoitusta.. eli pownää sit vaan normaalina r.nä yksi miettimys mul kyl on... miten hitossa ne noobit aina on vikoja hengissä ja yleensä päässeet jotenkin vihulaisen selkäänkin.
Muistaakseni Sniper ei voi olla ilman koulutusta, mutta ruumiilta voi ottaa Snibu kiväärin. Noobit on yleensä elossa viimeisenä siksi, että ne ei löydä vihollista, ne kämppää tai ovat todella varovaisia.
ei kyl ne pystyy valitsemaan sen snipun paikan.. tai välillä onnistuvat vaihtamaan sen.. en sit tiedä jos tuossa 2.8.1 versiossa olisi poistettu ettei voi ottaa snipuu olleskaan jos ei ole harjoitusta tehnyt.. Mut ei ne sitä snipuu saa vaikka snipun paikan valitsevatkin saavat vain normin kiväärin.
oon aina ihmetelly samaa sitten vielä joku 10 min rundi mis on molemmilla puolilla nobot vikana, kestää ikuisuuden.. AAAARGH
Ku american army uudistuu nii paljo meidä kone ei enää pyöritä sitä mut kyl ennen pelasin sitä ku hullu pitäis ostaa uus kone
Lainaus jarren -------------------------------------------------------------------- oon aina ihmetelly samaa sitten vielä joku 10 min rundi mis on molemmilla puolilla nobot vikana, kestää ikuisuuden.. AAAARGH ----------------------------------------------------------------------- Hehe. juu ja sit viel kun ne noobit on about varmasti molemmat eri päissä kenttää siinä sitä sit odotellaan kun molemmat ryömii jossakin kivan takana ja odottaa.. menee hiukan ohi aiheen. mut milläs nimillä täällä sit jengii pelaa.? oonko törmännyt kehenkään kentällä Mut jooo leijona. Mulla on kanssa ollut sama ongelma.. ei pysty pelaan kunnolla kun ei koneessa riitä puhti.. framet kun on 13-20 välillä. ei paljon lähitaistella jos vastustajalla on joku megakone.. Mut kohtapa tuo muuttuu..
heh.. ei mahda varmaan olla sun eka accout aika julma tuo sun tappo/tunti lukema. Mut täytyy kyl myöntää et suhun en muista törmänneeni.. Mutta olet varmaan jonkun eVo^n joskus nähnyt eVo^=Emme Vaan Osaa
Joo on kyllä Jarrenilla aika kivat statsit..en haluais olla vastapuolella Pipeline kentällä. Enpä tosin itse ole aktiivisesti pelannut piiiiitkään aikaan.
America's armyssä on kyllä yksi huono puoli, ampuminen ei liity mitenkään todelliseen ampumiseen. Omasta mielestäni Call of duty 2 on periaatteessa realistisempi, mutta siinä osuminen on hieman helpompaa, joten ei sekään paljoa parempi ole.
mistäs sen tiedät.. sanotaanko että kaikissa muissa aseissa paitsi snipussa jossa ampumisesta on tehty vaikeampaa kun oikeasti niin musta on kohtuu realistista. arrikka eli kevyt konekivääri nyt sit on pystystä ammuttuna liian tarkka. oikeasti se potkii niin perkuleesti ettei sil kyl seisaalta ammu ees ladon seinään. Mut tuo m14 on niin kevyt ettei sen oikeakaan rekyyli ole hirmuinen. ja tarkka se on oikeassakin elämässä. Mutta kysehän tuossa alussa olleessa kysymyksessä oli PELISSÄ ampumisesta. johon vastauskin on tullut jo varsin nasevasti. sitä tarkemmin se lätkii mitä matalampana olet. ja iron on hyvä jos etäisyyttä on jonkin verran.. pelkkä risti on sit kun olet ns lähitaistelussa jolloin liikkuminen olisi liian hidasta jos tähtään ironin läpi.
Pitäisköhän sitä itsekkin harkita muita kenttiä kuin toi pipeline. Eipä juurikaan muita kenttiä ole tullut pelattua tällä uudella accolla. Se kun on vaan niin hyvä ja mistä tykkään. Ehkä sitä joskus voisi niihinkin tutustua ja oppia pelaamaan.. edit. onko kellää ollut vastavia ongelmia kuin minulla tässä pelissä. Eli äänet välillä pätkii. Häviää kokonaan ja tulee jonkun ajan päästä uudelleen. Ajurit on päivitetty. Entäs vaihtuuko kenelläkään näppiksen "asetukset" koskaan? Mulla vaihtuu "aseutkset" muun maalaiseksi (mitenkähän tonkin nyt selittäisi). Eli napit vaihtaa paikkaa ja ääkköset ei enään esim. toimi vaan tulee tilalle jotain pistettä tai muuta vastaavaa. Tähän auttaa aina pelin uudelleen käynnistys. Olenko yksin tälläisten ongelmien kanssa?
näppisongelmaa on ollut mullakin.jotenkin häviää välillä.eli ei tapahdu mitään jostain napista ja menee kattoon asetuksia,niin on vaan tyhjä kohta...
TOtta kai olet yksin ei muute samia paljo näkyny missää?? Ja ArcDucK, taidettiinko viimeks tänää nähä jossai ainaki pelailin paljo evojen kaa tänää, ownattu ellen sanois heh ei vaa... Laittakaas muutki linkkiä trackerista, mielenkiintosta kattoo kuka on kuka
Kyllähän sitä aina silloin tällöin tulee jossain oltua. Nykyään vähän vähemmän tosin. Tossa on mun acco http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=583749 Kevyt pipe horo. Kuten sanoin, ehkä pitäisi opetella muitakin kenttiä. :=) tai sitten ei, kun pipe on 1# kenttä.