1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma katselu-ohjelmassa!

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi maxels 02.03.2007.

1. maxels

maxels Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli on ollut vähän ongelmia tuon A-link DTU DVB-T digitikun kanssa ja nyt sain lopultakin kuvan näkymään, mutta nyt kun katson ohjelmia ProgDVB:llä niin alussa ohjelma toimii ihan moitteettomasti, mutta sitten kun rupean vaihtelemaan kanavia niin ohjelma suorittaa "laittoman toiminnon" ja sanoo, että tuote on suljettava.
    Eli ohjelma kaatuu, kun rupeaa vaihtelemaan kanavia...
    Kokeilin myös mukana tulleella TotalMediaPlayer 3:lla, mutta sekin kaatuu ja joskus kone käynnistyy itsestään uusiks... Ja muutenkin se ohjelma tuntuu aika raskaalta!
    Koneessa pitäisi olla kuitenkin tehoja riittävästi (64 3800+ X2, muistia 1gt)

A-linkin tikku on USB-hubissa kiinni (usb 2.0), mutta tuskin se tähän vaikuttaa...
    Mikä ohjelma olisi sellainen jolla onnistuis myös kanavien vaihtelu ilman, että ohjelma kaatuu jokaisen vaihdoksen jälkeen?

edit:
    Muut A-Link DTU DVB-T tikun omistavat, millä softalla te katselette tv:tä?

Viimeksi muokattu: 03.03.2007
  2.  
  3. jiipeeal

jiipeeal Guest

Media portal on toiminut hyvin. Pientä kikkailua asennuksessa oli, mutta
    kun kanavahaun laittoi kattamaan koko Suomen niin johan pelitti.

Onkohan muuten kukaan saanut A-Link DTU DVB-T tikkua toimimaan Linuxissa? Itse pähkäilin asian parissa muutaman kuukauden, siinä mitään mainittavaa tulosta saavuttamatta.

4. jilvonen

jilvonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten sait A-linkin tikun toimimaan MediaPortalissa? Mulla se ei löydä tikkua. Voitko antaa tarkempia ohjeita miten tuon saa toimimaan?

5. jiipeeal

jiipeeal Guest

Liitä tikku samaan USB-porttiin,jota käytit asentaessasi sen ajureita.
    Muuten ajurit voi joutua asentamaan uudestaan. (voisikohan se hubi sittenkin...)

Minulla Media Portal (versio 0.2.2.0) löysi tikun Pro-Nets DVB-T USB Stickinä. Se on liitettynä pienellä jatkojohdolla suoraan koneeni hanuriin.
    Setup -> Television ->Capture Cards -> Add. Sen pitäisi löytää Genesyslogic DTV Filter [Pro-Nets DVB-T USB Stick]
    Autotune-kohdassa itse valitsin Finland - All Regions. Kanavia etsiessä voi lukea päivän lehden ja juoda kupin kaffetta. ;)

Jaa tämä sivu