1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVBviever toimimaan kaukosäätimellä?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi IlmoPJ 02.03.2007.

1. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Koneessani on Hauppaugen kortti ja DVBviever. Haluaisin saada toimimaan kaukosäätimellä, mutta en onnistunutkaan noin vain.

DVB:n kansiossa on kyllä defaul,remote - default_kbd.remote ja default_ts35.remote. Yrittäessäni Syöttövalikosta ladata ts35.remoten, niin sillä näkyy ainostaan default.remote. DVB:n Syöttöikkunaan en saa näkyville WinLirc-näppäinyhdistelmiä. Syöttöplugissa on kyllä valittu WinLirc.

Aluksi, kun latasin DVB:n oli syöttövalikossa molemmat vaihtoehdot kbd ja WinLirc, mutta jossakin vaiheessa sinne jäi ainoastaan kbd-toiminnot.

Olen poistanut ja ladannut DVB:n useita kertoja, mutta jonnekin se jättää noita asioita muistiin joita en ole saanut muutettua.

Käytössäni on Hauppaugen oma ir-anturi+drv sekä erillinen ir-anturi+drv. Olen kokeillut niitä yhdessä ja erikseen, mutta ei onnistu.

Kaukosäädin on Hauppaugen.

Oliskohan kellään mitään hyviä neuvoja?

2.  
  3. SF100

SF100 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. IlmoPJ

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Voisi olla, mutta kysymys oli miten miten saisin yhteyden kaukosäätimelläni DVBvieweriin.
    Tuon ohjeessa olevan varmasti voi tehdä opetustoiminnon avulla helposti.

Tarkkaan ottaen kysymys on siitä, miten saan pulttini kommunikoimaan.

Vastasin hätiköiden, luin ainoastaan ensimäisen ohjeen, pitää paneutua asiaan tarkemmin.

Viimeksi muokattu: 02.03.2007
  5. IlmoPJ

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Tuhat kiitosta SF100:lle. Olin jo valmiiksi karsimätön kokeiluistani.

Nyt lähti toimimaan, kiitos vielä kerran!

Jaa tämä sivu