CCleaner

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Primmee 02.03.2007.

1. Primmee

Primmee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli onko turvallista kyseisellä ohjelmalla "puhdistaja" kohdasta ajaa CCleaner ettei lähde mitään tärkeää? Entäs "virheet" kohdassa? Onko turvallinen ohjelma rekisterin siivoukseen? Lisäksi onko tarpeen tehdä jotain asetusmuutoksia?

Viimeksi muokattu: 02.03.2007
  2.  
  3. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Periaatteessa ei lähde tärkeää, mutta voi olla että menettää jotain tietoa mitä ei haluaisi menettää, ellei muista poistaa ruksia oikeasta kohdasta. Ohjelmahan varoittelee osasta valintoja, ne kannattaa lukea huolella.

Eli esim. itse en halua menettää Käynnistä -> Suorita... -komentojen historiaa, ja selainten historioita yms. Mutta kukin valintojen mukaan.

On ollut ainakin omassa käytössäni turvallinen.

4. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Ainahan se pieni riski on olemassa kun rekisteriä putsataan tai muokataan. Itse olen kyllä käyttänyt kyseistä ohjelmaa eikä ole vielä ongelmaa tullut.

Itse olen jättänyt ruksit vain kahteen ylimpään kohtaan (Luo pikakuvake pöydälle sekä Luo pikakuvake Käynnistä-valikkoon).

Ohjelman asennuksen jälkeen olen muuttanut asetuksista:

Klikannut >Valinnat -nappulaa ja valinnut sieltä >Lisäasetukset, josta otin ruksin pois kohdasta "Poista vain yli 48 tuntia...." (jätin ruksin vain kohtaan "Pyydä vahvistus rekisterivirheiden varmuuskopioinnista").

(Ohjelman asennusvaiheessa kannattaa ottaa pois Yahoo! -työkalupalkin asennusmerkintä valikosta, joka löytyy ”Asennusvalinnat” -valikosta alimmaisena).

5. nessu123

nessu123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CCleaner luo varmuuskopion rekisteristä eli pelkästään tuplaklikkaamalla
    varmuuskopiota jossa mahdollisesti tarvittava rekisterimerkintä on palauttaa puhdistuksessa poistetut merkinnät

6. zalazane

zalazane Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on tämä ohjelma ja se toimii täydellisesti.Se on hyödyllinen ja toimiva (suosittelen todellakin)!

Jaa tämä sivu