Kyselisin tässä lämpötiloista että ovatko ne liian korkeat. Huoneen lämpötila on 21.5 astetta kone ollut noin 1 tunnin päällä ja lepotilassa ainoastaan virustorjunta ja palomuuri ollut päällä. Ja lämmöt ovat seuraavat: MB:35 CPU:34 GPU:42 10 minuuttia Tony Hawk Underground 2:sta: MB:37 CPU:47 GPU:44 Toinen 10 minuuttinen heti perään: MB:38 CPU:47 GPU:44
Kotelo: Antec SLK1650B Poweri: SP-350PGB Emolevy: Asus A8V-E Deluxe NW Prosessori: AMD Athlon 64 3800+ Prosessori tuuletin: Artic Silencer 64 Ultra Tc Muisti: 2xDDR 1GT 400MHz Buffalo Näytönohjain: Palit GeForce 7600GT 256MT Kovalevyt: Seagate 160GT (IDE) , Samsung 160GT (IDE), Maxtor 300GT (SATA) ja Western Digital 250GT (ulkonen) = 870GT kotelo tuulettimena: Nexus Silent 120x120mm
Mitkä asteet noille olisi ne maximi rajat kun esim tuossa asus probessa voi asettaa lämpötilan milloin se alkaa piipittämään. Niin mitkä olisi ne arvot.
joo... emoa en itse laskisi yli 50C CPU varmaan noin 60C on aika hyvä kun sen alla pysyy aina GPU saa mennä 70-80C Kovot alle 50C se on paljon rauta kohtaista mutta itse en laskisi lämpöjä menemään noiden yli.
Lataa Speedfan niin voit sillä lisätä tuulettimien kierroksia jos joskus alkaa näyttää liian lämpimältä. Noi lämmöt ei oo pahat, itellä prssu 40c näyttis 44c muut alle 40c.
Speedfania olen kokeillut se nyt ei ihan mulla wörkkinyt mutta mulla on tossa tollai limitteri tossa kopan etu paneelissa niin sitähän minä kyllä käytänkin. Yöksi aina nollalle ja nyt noi lämpötilat oli kun kaikki oli maksimissaan paitsi toi prossu kun sitä ei voi ite ohjailla vaan se ohjaa ite itteään