Eli miten nykyään kun tulivat nuo X2 -tuplaytimet, niin minkäkokoisen virtalähteen pitäisi riittää tuollaisen ja muiden osien pyöritykseen? Riittääkö 500w?
Itse ostaisin 650w, hinta ero ei kuitenkaan ole niin suuri noiden kahden välillä ja tuon nyt ainakin luulisi riittävän
Koneen tehonkulutus riippuu hyvin paljon myös siitä, mikä näytönohjain ja kuinka monta sinulla on niitä käytössä.
No riittää pienempikin. Itsellä on tämän kotelon mukana tullut antec smartpower 450w joka piisaa vallan mainiosti.
650 W pyörittää melkein mitä vaan... X2 ja GF 6600 näyttikselle riittänee 350-400 W, mutta joku voisi vielä todentaa. Jos meinaat hommata poweria, niin laita koneen speksit ja kysy suoraan. Powereissa on paljon laatueroja. Esim Antecin Neohe 430W puski mb:n testeissä 30% enemmän tehoa kuin luvattiin.
"Club 3D Geforce 7600 GS 256Mt" "Näytönohjaimena on yksi Msi geforce 6600 256mb. Kyllä ainakin 650w luulisi riittävän." Kumpi pitää paikkansa?Tuollaiseen X2/7600 gs kokoonpanoon riittää mainioisti tämä oma 350 W virtalähde, joten älkää soopaa puhuko!!
Eli ilmoittamani tiedot pitävät paikkaansa, älkää katsoko nyt tuota nimikirjoituksessani olevaa konetta, tämä uusi kone ei ole siis tulossa minulle. Olen vain asiaa hoitamassa, joten ajattelin kysäistä asiaa täällä, anteeksi sekaannus.
OK. Siis GF 6600 vie niin vähän virtaa,että vaikka siihen quadro ytimet kaveriksi saisi, niin sittenkin 350 W riittää!!