Tein viikko sitten koneelle järjestelmän alutsus (format) Päivitin koneen ja kaikki on kunnossa. Mutta esim. jos meen pelaa online peliä jonkin ajan päästä kone sammuu. Virus ohjelmat on kaikki kunnossa. Olisko apua?
Tuleeko mitään virheilmoitusta? Sammuuko kone ihan kertalaakista? Tapahtumienvalvonnassa virheilmoituksia? lämmöt ok? koneen sisus pölyinen? tarkasta varsinkin prossu ja näytönohjain.
Ei tule mitään varoituksia tai vastaavaa. Mutta koitan kattoa pölyt niistä, kun olen oman koneen äärellä.
Moi! Mulla samankaltaista ongelmaa, tietokone sammuu ihan itsekseen kesken pelaamisen. Ei mitään bluescreeniä, ei varoituksia, virheilmoituksia ei mitään. Se vaan sammuu.. Virukset jne. on tarkistettu, mitään ei löydy. Kummallisinta on, että kun menee koneen sammumiseen jälkeen biossista katsomaan prosun lämpötilaa, näyttää se aina 81-83 astetta. Mutta sitten kun koneen käynnistelee ja katsoo esim Everestillä, tai Speedfanilla niin ne näyttää prosun lämmöks 40-50 astetta. Osaisko joku sanoo että mikä vois olla vikana? //edit. Äsken pelatessani Super Mariota, pomppasi suorittimen lämmöt everestin mukaan 95 asteeseen.. et ookoo.
En mä niin noob ole, kokeiltu on, tuuletin toimii, tahnat vaihdoin tänään. Biossista kellojakin laskin melko reippaasti, mutta lämpötilat silti kettuilee. Ja pölyt poistan säännöllisesti muutaman kuukauden välein. En käsitä et mikä on, kotelossaki kaks semmost 80mm tuuletinta. Mahtaskoha iha vaa tuulettimen ja siilin vaihto toimia.