Eli mulla on sellanen ongelma DODS kanssa et aina ku meen pelaa nii peli käynnistyy ilman ongelmia ja menee servulle, mutta sitte melkee heti ku alan pelaa nii kone(tai peli) menee jumiin sillee et äänet jää vaa jummaa samaa ääntä ja ei auta muu kun et sammuttaa koneen virtanapista. Oon yrittäny asentaa Dodia varmaan 5-kertaa mut sama ongelma. CSs pyörii moittettomasti. Voisko vika olla näytönohjaimes (ATI Radeon X800RX) esim. pitäsikö päivittää? Voisitteko antaa apuja?
Lataa uudet ajurit tuolta http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html Estääkö palomuuri tai vastaava yhteyden?
Ei taida olla ajuriongelma! Vaan voi ollakin. Tuo jumiminen kyllä viittais musta enemmän tuonne rautapuolelle! Mites muut pelit? Toimiiko?
Muut netti pelit toimii kuten Css,Call of duty 1(ja lisäosa). Eikä palomuurin kanssa ole siis ongelmia. Kokeilen tota ajurin päivitystä. Latasin ton Catalyst Software Suite 29.3MB 7.2 mut heti ku olin asentanu sen ja käynnistäny koneen uudestaan tuli sellanen valitusikkuna jos sanottiin et pitäis ladata joku .NET Framework. Latasin sen ja asensin uudestaa ja ei enää valittanu kyseisestä ongelmast vaan jonkun .MOM tiedoston puuttumisesta.