Miten kotiverkko oikein pystyy luomaan, en saa kannettabaani näkymään pöytäkoneessa mikä voisi kiikastaa?
vistassa ei saa olla salasanalla suojattu jakaminen päällä. kummaltakin koneelta pitää olla jotain jaossa. ja f-securen palomuuri juonitteli minulla.
Moi! Ei ollut salasanalla suojattu jakaminen päällä. Mulla o Norton antivirus koneessa ja vaikka koettaisin ilman et olis virustorjuntaa niin ei löydä muita koneta, ilman palomuuriakin koetin, onkos sulla jotai muita neuvoja? Mulla menee kaikki koneet kytkimeen (jonka astuksia ei pysty muuttamaan) Vista on näköjään hieman eri, xp koneet toimi moitteettomasti mut ei vista / xp
tässä lista mitä itse tein että sain toimimaan: - Kumpikin kone TYÖRYHMÄ - nimiseen työryhmään - XP:stä Windowsin palomuuri pois päältä, vistasta lähiverkon suojaus pois - F-Secure pois päältä - Salasanalla suojattu jakaminen pois, muut ominaisuudet päälle vistasta - buuttaukset, ja toimii.
Mä sain näkymään mutta ei oikeudet riitä, olen laittanut vistasta kaikki oikeudet mut se ei päästä toisesta koneelta
minulla f-secure teki tuon että ei oikeudet riittäneet. kokeileppa sallia nortonista kaikki verkkoliikenne, tai laitella sinne lähiverkon asetukset. joku viisaampi voi auttaa tuossa nortonin säätämisessä.
Sain jo, se antaa hakemisto sallia kun muuttaa kohta jaa sit siihen tulee käyttäjät, laittaa oman nimen ja sit laittaa kaikki. Omaan nimeen laittaa omistaja ja kohta kaikki laittaa lukija. Itse asemaa se ei anna jaata Ja windowsi palomuuri on kans päällä
Mä en tajua. Kyl mä saan näkymään xp koneessa vistan jaetut mutta en saa toiselle koneelle näkymään sitä vistaa, mulla on 2 pöytäkonetta ja 1 kannettava. Olis kiva jos jollakin olis tarkat ohjeet siitä
on salittu, sain kannettavan eli vistan tiedostot sallituksi xp koneeseen, muttan saa kannettavassa näkymään / salimaan vistassa. Toista pöytäkonetta en saa millään vistaan tai toisin päin
Näkyvätkö ne koneet verkkoympäristössä? Mutta eivät sitten päästä tarkistelemaan niiden jakamia tiedostoja?
Aivan oikein, kohta verkko on nyt kolme konetta, yhteen pääsee mutta 2 on määrittämätön koneessa jossa on vista
Tuon aiheuttaa yleensä aina palomuuri. Kannattaa tosin tarkistaa että koneet löytävät verkkoympäristöstä itsensä.