Joo minulla oli alunperin tuo geforce 6600gt ja kun pelasin jotain peliä näyttössä rupesi vilkkumaan erinlaisia viivoja ja joskus jotain paksumpiaki viivoaja... ajattelin että tuo näyttis oli rikki ja koitin vanhaa näyttistä (ati 9600) sillä ei tullut mitään viivoja joten luulin että tuo 6600gt oli rikki ja ostin uuden tuon 9600:n tilalle koska se oli aika huono. Ja kun sain tuon uuden 7600gt:n asensin sen ja ajurit ja menin pelaamaan viivoja tuli edelleen .. :/ Mistä tuo voisi johtua?
Aivan sama ongelma myös täällä. Mulla emona MSI-K8MM3 ja näyttis 7600GT. Olisko mahdollista joku yhteensopivuusongelma..?
voisiko olla BIOS asetus? 6600GT:stä olen monesti lukenut ettei toimi oikein jos on "FAST WRITE" enabled. itselläni on disabled ja toimii niinkuin pitääkin.
Voihan tuo FastWritekin aiheuttaa ongelmia mutten oikein usko tuohon.Itsellä 6600 GT GS ja hyvin toimii vaikka BIOS:ssa FastWrite päällä ja myös nVidian asetuksissa. http://www.aijaa.com/v.php?i=328679.jpg .Tietenkin kannattaa kokeilla tuon FastWriten disablointia,niinkuin mainittu.
Jos joku teistä kellä oli tämä sama ongelma saa ratkaistua tämän ongelman kertokaa minullekkin heti kuinka ratkaisitte ongelman.
ei oo 100% faktaa mutta jotkut joilla SIS piiri emolevyssä ja 6600GT niin valittavat ettei toimi vaan tulee kaikkia viivoja yms. sitten emolevyn vaihto on auttanut siihen heillä.