Yksinkertaiseen kysymykseen suora vastaus niiltä joilla on varmaa tietoa.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi attack3 24.02.2007.

1. attack3

attack3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli nyt pitäisi saada e6600 conroesta vähän enemmän tehoa irti. elikäs tarkoitus olisi nostaa kelloja tuosta 2,4 gigasta 3,0 gigaan. olen aika noobie näissä kellotus hommissa, jos joku voisi pistää valmiit kertoimet niin olisin kovin kiitollinen. täällä afterdawnissa monet ovat varmaan kyseistä prossua kellotelleet, eli nyt kaikki konkarit antakaa vinkkejä kuinka homma hoituu. jos olen oikein ymmärtänyt niin vakio prossujäähy riittää näille kelloille oiken hyvin, korjatkaa jos olen olen väärässä. tässä hommassa minulla on kaveri joka on aaavistuken enemmän näitten koneitten kanssa pelannut mukana. niin ja koneen kokoonpano näkyy sigussa. kiitoksia kaikille tukensa antaneille jo etukäteen. attack 3 kiittää.

2.  
  3. liuzka

liuzka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsella 333x9, voltit 1,300. Lämmöt idlenä noin 43-46 ja rasituksessa 55. Pelatessa nousee noin 58, koska näyttis tuottaa myös lämpöä koteloon niin ei saa enään niin kylmää ilmaa. Muistien jakajana 1:1. Pienemmilläkin volteilla varmaan kulkee komeasti, mutta emolevyn nollaus sen verran hankalassa paikassa, että joutuu vähän purkamaan niin en ole viitsinyt lähteä kokeilemaan.

4. attack3

attack3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitoksia noista lukemista. mikähän vittu mun näytönohjainta vaivaa kun ei anna yhtään nostaa kelloja catalyst control center. heti menee kone jumiin, kun nostelee noita näyttiksen kelloja. jos joltain löytyy parempia ohjaimia tohon näyttikseen, niin siitä vielä kiitokset. onkohan tossa catalystissä joku saatanallinen bugi että se sekottaa koko järjestelmän. latasin just uusimmat catalyst 7.2 ajurit ja tuntuu että ei toimi ollenkaan. perkele hermo menee näitten vehkeittein kanssa, mutta sehän on tuttua afterdawnin porukoiden kesken. eikö??? =) =)????

5. Vitality

Vitality Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu