Tarvitsisin uudehkoon koneeseeni lisää keskusmuistia. Tällä hetkellä sitä löytyy vain 1 GB ja haluaisin nostaa tuon 2 GB. Konetta kootessa päädyin ostamaan Transcendin 1 GB DDR2 SDRAM 667 -kamman Pixmaniasta näytön kanssa samaan aikaan. Kysymys siis kuuluu, että mistä kannattaisi ostaa ja onko merkillä väliä? Muun koneen kokoonpano näkyy allekirjoituksessa.
Merkillä ei ole väliä, mutta jos olet miettinyt DualChannelia niin kannattaisi ostaa varmuuden vuoksi mahd. identtinen kampa.
En tahdo nyt mustamaalata pixmaniaa, mutta itse en sieltä hommaisi mitään. Olin nimittäin hommaamassa sieltä dvd:soitinta, mutta sitten törmäsin tähän keskusteluun. http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000000182&posting=22000000011581460
Joo tilasin siinä muistin ja näytön yhteydessä jonkun kiinalaisen 14 € virtalähteen tossa marraskuussa. Näyttö ja muisti tuli niinkuin pitikin kotiinkuljetuksella, mutta virtalähdettä ei ole vielä kuulunut. En kyllä tuolta enää tilata kun näyttää kaikenlaista ongelmaa sielä olevan. Ja nettikaupassa kyseisen virtalähteen kohdalla on viimeiset neljä kuukautta lukenut 'Tilapäisesti loppu'. On tää verkkokaupasta ostettu ylijännite- ja oikosulkusuojalla varustettu 500W varmasti parempi.
Offtopikkina. Itse ostin ~½ vuttasitten halvan kopan vanhalle lähes kelvottomalle koneelle ja se sisälsi vielä virtalähteen(joku erittäin halppis) mutta en koskaan usklaltanut pistää sitä seinään, vaikka ostinkin lähes kaverin liikkeestä... hain vain koppaa... Eli pointti. Ennen halppispowerin kokeilua kanatta tarkistaa turvamerkinnät, itse johdosta ja virtalähteestä!... Edit: saman liikkeen "kaveri" kertonut powereista ja niitten tuhoista(listaa jossain netissä, en muista juuri nyt missä. google..), joidentakia on jouduttu palauttamaan halpoja powereita, eli turvallisuus kuitenkin kaikille tärkein...