elikäk ongelma on se kun laitan mun mp4 soittimeen elokuvan ni sieltä ei löydy sitä elokuvaa oon kokeillu jo mp4 ja avi muodoissa tietäiskö joku miten saa näkymään ?? oon aika tietämätön näis asiois
Voitko kertoa tarkemmin mikä soitin kyseessä? Yleensä nuo soittimet ovat kohtuu nirsoja sen suhteen millaista videota ne suostuvat toistamaan.
Itselle tarttu Thaimaasta mukaan joku kiinan-ihme. Itse vehkeellä kuvattu video ja kuvat näkyy hyvin, mutta pc:llä siirretyt ei tunnistu. Ohjekirjassa lause: Network movie playing; supporting ASF format MPEG-4 or transmitting to ASF format by transmitting software. playing effect: 320*240@30F/S Photo view support EX1F2.1 Kokeiltu tavallisia kuvia ja .asf filminpätkiä, vaan ei tunnista? Ohjelma CD:tä ei tullu mukana (SunPlus PMP Transcoding), pitää etsiä löytyisikö se netistä. Laite on aikalailla samannäköinen kuin linkissä: MP4 Player kokeilut jatkuu...
ASF:ia saa tallennettua ainakin http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/virtualdub_1_3c.cfm tuolla. Tosin täytyy olla esim. MPEG-4 suoltava codec, divx/xvid voi toimia, mutta FFDshow:n perus MPEG-4 toteutus voi olla hitusen yhteensopivampi. GSpot:illa voi kaivaa tarkempaa tietoja kuvatuista videoista.