Osaisiko joku vastata minulle pitkään piinanneeseen ongelmaan. Eli eli. Netti kaatuu aina kun olen pelaamassa cs:ää. Välillä ei tarvitse kuin yhdistää serverille niin ms nousee 500 ja tulee connection problem hälyttämään. Voisiko vika olla NAT:issa. Osa kavereistani on sanonut minulle että sen ei pitäisi vaikuttaa ja osa sanovat että tälläista vikaa ei ylipäätänsä voi korjata, en sitten tiedä. Olen kokeillut että olisiko vika conffeissa, mutta eivät uudet auttaneet asiassa lainkaan. Osaisiko joku auttaa amatööriä hädässä.
Tuskimpa konffeista.Oletko kokeillut asentaa uusiksi steamia? +Samalla poistat Program Filessistä Valve/Steam-kansion kokonaan ja sitten asennat uusiksi steamin. Onko millai kaista kotitaloudessasi? Tarkista on NAT päällä? Tuskin johtuisi NAT:sta.
Niin tosiaan ne konffit vaihdoin ja se ei auttanu. Kaistassa en usko olevan mitään vikaa koska tämä ongelma pätee vain cs:ää pelattaessa. Tuo steamin uudelleen asennus on iha järkevältä kuulostava idea. Pitää kokeilla
Suosittelen,oli mulla joskus aikoinaan sama juttu,että pingikset nous ihan yläilmoihin ja tuli jtn errorii.Niin tuon uudelleen asentamisella onnistuu+ne kansiot myös poistat.
Joo, tänää ku aikaa riitti nii asensin ton steamin uusiks ja tein sillai ku kehotit. Nyt toimii iha hemmetin hyvin. Kiitti neuvosta =).