Minulla on ongelmia kahden pelin kanssa jotka ovat Doom 3 ja Hitman bloodmoney. Minkä näytönohjaimen minun kannattaisi hankkia näytä pelejä varten. Tietokoneen tiedot ovat: Intel(R)Celeron(R) CPU 2.66-2.67GHz Kiintolevynkoko on 80 GT.
No varmaan tuollainen 7600GS/GT luokkainen näyttis! Paljos muistia löytyy? Jos löytyy vain 512mb niin sitten tarvitset myös lisää muistia. Jos pelaamisesi rajoittuu vain muutamiin peleihin niin on sanomattakin selvää, ettei rahojaan kannata tuhlata tuliterään näyttikseen sekä uuteen muistikampaan. Kerros tosiaan emolevyn malli, jotta tiedetään mihin väylään ollaan korttia etsimässä, niin katotaan joku hyvä ja halpa kortti esim. huuto net:stä tai mikrobitin myyntipalstalta, murosta tai jne. Eiköhän sieltä muistitkin löydy samaan pakettiin
No itte pelailen tällä koneella mikä näkyy sigussa, niin hitman bloodmoneyta ja resot 1280*1024 kaikki reunanpehmennykset yms muut tapissa ja hyvin pelittää=) tosin piti vähän prossua kellottaa, että sä joudut karsimaan ehkä prossun takii grafiikoita:/ Ja mulla on siis GF 7300GT 256mb muistilla
Taitaa olla tuo 7600Gs liian tehokas kortti tuon celeronin kaveriksi. Mikäs kortti on nykyään koneessa kiinni? Vai onko mitään?
No tuo sellu on kyllä aika heikko... suosittelen kyllä katsomaan mielummin käytettyjä kortteja. Vaikka 9600pro ja xt. Tuo celeron vastaa jotakuinkin 1800+ athlon xp prossua. Vielä pientä lainausta jat:in prossujen nopeus järjestyksestä: Sempron 2300+ AthlonXP 1900+ Duron 1.8 Celeron 2.6 Celeron 2.5 Celeron M 330 Celeron 2.4 Sempron 2200+ Pentium 4 1.8A AthlonXP 1800+
Joo nuo juhhan ehdottamat Xt ja pro ennemmin kuin tuo 7600Gs. Eivät varmaan maksa montaakymppiä enään käytettynä. Kyllä tuolla xt:llä ainakin doom 3 toimii. Vierestä kun olen katsonut kun kaveri kyseistä peliä pelasi.
Tietokoneen tiedot ovat: proffessori: Intel celeron 331 (2.67 GHZ) Keskusmuisti: 512 Mb Kiintolevy: 80 GB Emolevy: (915 piirisarja) Kiintolevyohjain: S-ATA Näytönohjain: Integroitu emolevylle(Intel GRAPHICS MEDIA ACCELERATOR 900) Näytönohjainmuisti: Käytää Pc:N keskusmuistia Väylä: PCI-väylä
Sitten vain huuto.nettiin etsimään käytettyä 9600Xt:tä. Tehokkaamman kortin laittaminen tuon prosessorin kaveriksi on rahantuhlausta. E:typo