Tämän kuun sisällä pitäisi todennäköisesti tilata konetta. Käyttö laidasta laitaan, myös pelaamiseen. Budjetti siinä 1300€ paikkeilla. Tämmöistä olen katsellut: Prossu: Intel C2D E6400 DVD-Asema: Samsung DVD+/-RW IDE Kovo: Samsung T166 320GB Poweri: BeQuiet 500W Muistit:2x Kingston 1GB 667Mhz Kotelo: Antec Nine Hundred tai Antec P180 Näytönohjain: Asus GeForce 8800 GTS 320 MB Emolevy: Abit AB9 Käyttis: Vista Home Premium Muutamia kysmyksiä: Emoksi ajattelin ensin Asus P5B, mutta jos sen äänipiiri on vähän heikko niin päätin vaihtaa sen kun musiikkiakin tulee kuunneltua. Onko muita vaihtoehtoja samassa hintaluokassa? Kumpi koteloista olisi parempi? Kumpi tulevaisuutta ajatellen parempi? Kummassa parempi tuuletus? Onko tuo näyttis järkevä ostos? Ja parannusehdotuksia otetaan vastaan koko pakettiin.
hyva paketti. Juu mun P5B huono aanikortti, sirisee ja naksuu jos pistaa vahankin kovemalla volan. Itse ottaisin Antec nine hundredin, onse niin hieno ja paljon tuulettimii ( 200*200mm tuuletin katossa ). Tallastakin koppaa voisi ajatella, saanut hyvat arvostelut http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/55742 Nayttis on hyva
Muuten hyvä, mutta jos kellotella meinaat niin sitten kannattaa ostaa 800Mhz muistit koska ne ovat lähes saman hintaisia. Ja emoksi voisit ostaa siinä tapauksessa myös tämän.
Hyvä, pitää jostain repiä muutama kymppi lisää rahaa tuohon emoon. Lopullinen paketti näyttää sitten tältä: Prossu: Intel C2D E6400 DVD-Asema: Samsung DVD+/-RW IDE Kovo: Samsung T166 320GB Poweri: BeQuiet 500W Muistit: 2x A-Data 1GB 800Mhz Kotelo: Antec Nine Hundred Näytönohjain: Asus GeForce 8800 GTS 320 MB Emolevy: DFI Infinity Käyttis: Vista Home Premium Jos kellotan kannattaako ostaa prossulle toinen cooleri? Suosituksia?
Kannattaa ostaa myös erikois jäähyv jos kellotella meinaat. tälläinen on yksi parhaimmista jäähyistä.
Ihan hyvältä tuo vaikuttaa. Jostain olen kuullut että yli 500g painavissa pitäisi emon taakse asentaa joku tukilevy. Pitääkö tämä paikkaansa?
Tuo P5B:n äänikortin sirinä ja naksunta aiheutui ainakin minulla siitä että minulla oli DTS-äänet turhaan käytössä. Poistin rastin ruudusta sieltä SoundMaxin asetuksista DTS kohdasta ja ei ole sen jälkeen kuulunut sirinää, surinaa, raksuntaa eikä räsähtelyjä.
4300 on korkeampi kerroin, joka helpottaa jos ei ole kellottelu emo, mutta muuten taitaa olla aika tasoissa.
Kannattaisiko ostaa ennemmin SLI emolevy kun eikös tuo Crossfire ole atin näyttiksille? Jos aikanaan ostaisi toisen samanlaisen näyttiksen viereen.
jos leikitäänn vähän idealla niin sillä ei ole mitään väliä. maksat nyt näyttiksestä n.320euroa sanotaan että 4-6kk:n päästä haluat lisää tehoa nykyinen näyttis maksaa silloin jotain 250-280e jos sitä enään edes löytyy. vanhasta saat takuu varmasti ainakin 150e(250+150=400) ja tuohon aikaan todennäköisesti 400e näyttikset ovat tehokkaampia kuin nykyiset sli:ssä
Selvä, pitäydytään tuossa vanhassa. Jos näyttiksen vaihtaa täytyykö ostaa uusi lisenssi Vistaan? Siis OEM versiossa.