1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia digiantennin kanssa

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi esao 19.02.2007.

  1. esao

    esao Guest

    Ostin tällaisen antennin:DA5000 Digiality DA-5000 aktiivinen TV ulko / sisäantennin maaseudulle, paikkaan joka on aika "montussa". Serkun antennilla haimme kanavat digiboksiini: Philips 7005, koska itselle näytti "ei videosignaalia". Edelleen ei videosignaalia. Minulla kanavat eivät näy ei siis edes kanavat 1 ja 2 digiboksin kautta.

    Ilman digiboksia siis 1 ja 2 näkyy. Mikä neuvoksi vai antennin vaihto? Pakkasten takia en ole yrittänyt antennia ulos asentaa ja piuhaakin tuli mukana tuiki vähän. Kytkennät ovat oikein.
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Montussa, maaseutu ei nyt mitään meinaa. Matka mastolle ennemminkin.
    Herättää kysymyksen, miksi et hommanut samanlaista kuin serkullasi.
    Voit tietysti odotella lauhempia ilmoja, hommata lisää piuhaa ja roudata anteeni katolle ja viellä johonkin tolppaan (putkeen).
    Varmaankin kunnon harava anteeni olisi parempi vaihtoehto.
     
  4. esao

    esao Guest

    Sain säkällä toimimaan. Hehe. Olin jo ihan kypsä ku kuva ei näy ja en nyt ihan viskannu pöydälle lojumaan, mutta melkein ja jo näkyy. Eli ei näköjään kannata viskata kirvestä kaivoon heti. Hassu asento antennilla, mutta pääasia, että näkyy. Olin jo valmis haukkumaan hinta/laatusuhteessa kyseisen antennin, muttei näköjään paskempi. Ja kiitos neuvosta vaan. Seuraavaksihan olisi tullut kysymykseen harava-antenni.
     

Jaa tämä sivu