1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

360 hitachi aseman päivitys

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi niki28 17.02.2007.

  1. niki28

    niki28 Member

    Liittynyt:
    12.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    terve mistä löytyis ohjeet hitachin aseman firmiksen päivitykseen kun kaikki alla törmää samaan (varmistathan että asema on toshiba samsung)vai meneekö samoilla ohjeilla yms..
     
  2.  
  3. petu78

    petu78 Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2003
    Viestejä:
    242
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eti Birdyn 2.2 paketti! se on helppo asentaa kunhan saat vaan boksin dvd-soittimin kytketty tietsiin. Ja paketissa on yleensä hyvät ohjeet messissä. itellä pelannut toi birdy hyvin.
    ps.on noilla asemilla sit eroja jos niitä alkaa päivittää.. niin ja tee kaikki huolella ettei mene boksi paskaks.. itellä joskus sillo alku aikona innoissani sain boksin soittinen piirilevyn liekkeihin (oma moka kylläkin)
     
    Viimeksi muokattu: 18.02.2007
  4. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa laittaa suoraan uusin firmware eli Maximus Garyopa v2.3 Stealth. Tuokin on todella yksinkertainen laittaa mukana tulevien ohjeiden avulla. Tuon paketin saa vaikka xbinsiltä. Itse käytin tuota ja hyvin on pelittäny. Aseman saa näkymään windowsissa vaikka Slax CD:n avulla jos ei halua ostaa connectivity kittiä.
     
  5. Melonipuu

    Melonipuu Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2004
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen ostamaan tuon team executer connectivity kitin. Perskutin helppo päivitys ko. laitetta käytettäessä. Hanki se vaikka modpiiri piste comista.
     
  6. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo Slax CD on niin helppokäyttöinen, että itse en ainakaan käyttäisi yhtään euroa tohon connectivity kittiin. Ei tarvitse muuta kuin:
    1. Polttaa tuo Slax CD -levy
    2. Laittaa tietokone buuttaamaan CD:ltä
    3. Antaa koneen käynnistyä levyltä ja tietyssä vaiheessa laittaa xboxiin virrat. (Spinning Up Disc kohdassa pitää painaa boxin aseman ejectiä, että homma jatkuisi)
    4. Odottaa niin pitkään, kunnes mitään ei enää tapahdu ja tällöin ottaa levy pois asemasta ja käynnistää kone uudelleen resetistä ja mennä windowsiin, johon boxin asema on ilmestynyt.
    5. Sitten päivittää uusi firmware
     
  7. erppa620

    erppa620 Member

    Liittynyt:
    08.12.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yritin ettiä tota uusinta päivitys versiota enkä löytänyt. xbinsinkin sivuilta aukesi vain muistiot kun tiedostoja yritti ladata :) eli voisiko joku pistää suoran lataus linkin tohon tiedostoon.
     
  8. erppa620

    erppa620 Member

    Liittynyt:
    08.12.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo ei enää onkelmaa. Tajusin vasta nyt että pitää modostaa toi ftp yhteys xbinssiin. Nyt mulla on toi kansio. Voisko joku pistää tänne sellasen kädestä pitäen oppaan, jossa kerrottaisiin miten mä flashaan ton DVD-aseman FW:n vanhan modatun FW:n tilalle.

    Mulla on siis modattu xbo360 ja pitäs päästä pelaa uutta GoWia, mutta ongelmana on että DVD-aseman FW on niin vanha että on pakko päivittää toi uusimpaan. Eikä mulla oikeen oo käsitystä näistä FW asennuksista.

    E: hitachi-LG asema siis
     
    Viimeksi muokattu: 16.03.2007
  9. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa tutustua xhackerbox:in foorumiin. Sieltä löytyy melkein mihin tahansa tilanteeseen ohjeet kun kyseessä on konsolin modaus. Mutta kuitenkin periaatteessa tuo firmwaren päivitys menee sillein, että päivität alkuperäisen fw:n konsoliin ja tämän jälkeen päivität sen uusimpaan fw:een, eli tuohon Maximus Garyopa v2.3 Stealthiin
     
  10. erppa620

    erppa620 Member

    Liittynyt:
    08.12.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo ei mitään enää sain ratkastua...
     
  11. niki28

    niki28 Member

    Liittynyt:
    12.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitokset osallistujille, aseman flashaus onnistui hienosti, vaikka vähän puntin tutinaa olikin kun ei aivan varma ollut mitä tekee.
     

Jaa tämä sivu