Näppäimistö

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Badula 17.02.2007.

1. Badula

Badula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kävi tässä semmonen ikävä juttu langattoman näppiksen kanssa. Se oli mutsi huomannu, että näppäimistössä oli ollut pölyä ja pessyt näin ollen sen vedellä ja tiskiharjalla. Ja kuten arvata ehkä saattaa ei peli osoittanut mitään toiminnan merkkejä enään. Nyt päivää jälkeenpäin kuivasin sitä hiustenkuivaajalla sisältä ja liitettyäni sen koneeseen niin jopas alkoi lyyli kirjottaa. Tosin näppäimet antavat nyt mitä sattuu signaaleja, toimiivat ristiin rastiin ja yhdestä napista saattaa tulla viisikin erilaista merkkiä kerralla.
    Onko siis mitään toivoa saada näppis vielä toimintakuntoon?

2.  
  3. janne59

janne59 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä äidit on hienoja ihmisiä! Pitävät paikat puhtaina.
    Hyvä ettei pessyt koko PC:tä!

Viimeksi muokattu: 17.02.2007
  4. Titor

Titor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle kävi melkein sama juttu mun kannettavan kanssa, eli näppäimistölle kaatui kaljaa ;). Pari päivää meni, ennenkuin napit alkoivat totella käyttäjäänsä. Voihan olla, että se sun näppäimistös on paskana. Positiivinen ajattelu kunniaan.

5. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    On kyllä laatuäiti sulla :)

6. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika reiluu! :D Pystytkö käyttämään sitä näppistä juuri tällä hetkellä ollenkaan. Jos et, niin sanoisinpa valitettavasti, että taitaa olla uuden näppiksen hankkimisen aika. Valitan :(

7. henkettu

henkettu Guest

-

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.11.2007
  8. vaetti

vaetti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tais olla pelkkä peitetarina, varmaankin joskus kännissä kusit sen päälle. kokeile odotella muutama päivä, mulla meni noin 3 päivää, että se rupes pelaan

9. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    aivan aiheettomia viestejä täältä nyt taas pukkaa :( oikeen harmittaa lukea näitä viimeisimpiä

10. Vitality

Vitality Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eihän toi voi pitää paikkaansa! :D Mutta jos se tosiaan kastunut on niin eiköhän se kuivaamalla lähde kuntoon... Ruuvit auki vaan ja näppis leveeksi pöydälle ja kuivaat kunnolla niin eiköhän se siitä.

11. henkettu

henkettu Guest

Joo.. Joskus on mennyt puol vuottakin, ennen kun laite on alkanut toimimaan. Mulle kävi kerran niin, että "äiti laittoi mun kännykän pesukoneeseen" ja se meni tietty rikki ja ostettiin uusi. Sitten puol vuotta se oli ollut kirjahyllyssä ja ajattelin ihan huvin vuoks kokeilla ja sehän toimi taas..

12. palkki

palkki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onkohan teillä sit hyviä näppiksen puhistus vinkkejä ettei äitille tarvii antaa puhistettavaks..?

13. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hahhaa!! ;)

Jaa tämä sivu