Mitä keinoja on jumittaa tuo gatori ilman että DivX 5 codecin käyttö loppuu samalla. Ainakin joskus oli nuo hosts-blokkaukset, mutta toimiiko ne vielä. Jos poistan vaikka Spybotilla gatorin, ei varmaan toimi koodaus? Entäs jos vain estän autoload at startupin? Tullut vähän vainoharhainen fiilis kun noita matoja ryömii jokapaikassa Edit: Olen blokannut ZoneAlarmissa tuon softan liikenteen, mutta silti epäilyttää...
Paloomurilla blokkaus riittää... jos haluat voit poistaa myös tarvittavat rekisteriavaimet käsipelillä ja sen jälkeen voit poistaa gain:in ja homma toimii. Lueppas Doom9:stä ohjeet: http://forum.doom9.org/showthread.php?s=&threadid=19583
Kyllä se riittää kun poistaa sen käynnistymästä esim msconfig:n kautta niin se on vaan koneella mutta ei se ole toiminnassa
itse sain sen pois näin: Spybot ohjelmalla kaikki viittaukset Gatoriin ja gaintickleriin pois. (ekalla kerralla se herjaa et kaikkii tiedostoja ei pystytty poistamaan -> aja ko. ohjelma toisen kerran). Pitäs lähtee. Jos kumminkin se itse gaintickler.exe roikkuu siellä kansiossa eikä haluu lähtee: ota nettijohto irti -> deleteä käsin. Jos ei anna poistaa, sammuta kone, nettijohto irti, kone päälle, se .exe käsin pois (varmasti lähtee) -> nettipiuha kiinni